kan man ikke have flere forskellige naviga~
Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-03-06 17:37

Hej NG

Jeg har min navigations menu i højre side og den virker fint, men jeg vil
gerne, at der på nogle få sider er et selvstændig navigations menu, kan det
ikke lade sig gøre ??

Se siden det handler om her(
http://www.sydhavsoernesbowlingklub.dk/snit_liste.htm) og der skulle så
gerne være 3 under sider og navigations menuen skulle også gerne viser på de
3 sider, men samtidigt skal den normale vises også, hvorfor virker det ikke.
Hvorfor er navigations menuen (dame snit, herrer snit og ungdoms snit ) på
de 3 underlæggende sider ?

I min FP vises det fint nok, men når jeg har oploadet, er den ikke på siden.

På forhånd tak for hjælpen

Jesper c",)