fra opera 8.5 til opera 8.53 forskel ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-03-06 20:02

Hej jeg kører Opera 8.5 og har nu set at der er en Opera 8.53 parat,
nu er mit spørgsmål : hvis jeg henter den nye vil alle mine
indstillinger så blive ført med over ?

og er der overhovedet nogen forskel på de to ?
jeg bruger bare nettet som almindelig bruger

jeg kan nemlig aldrig huske hvordan jeg fjerner den der tynde bjælke
ved siden af mine bookmarks

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-03-06 20:58

Punish the deed, not the breed wrote:

> Hej jeg kører Opera 8.5 og har nu set at der er en Opera 8.53 parat,
> nu er mit spørgsmål : hvis jeg henter den nye vil alle mine
> indstillinger så blive ført med over ?

Ja, hvis du ellers indstallerer den samme sted, så gør de.

> og er der overhovedet nogen forskel på de to ?

Mjae... hovedsageligt rettelser af fejl
http://www.opera.com/docs/changelogs/

> jeg bruger bare nettet som almindelig bruger

Opdater den hellere.

--
Mvh. Lars

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 07-03-06 21:19

"Punish the deed, not the breed" <df@jp.dk> posting:

>Hej jeg kører Opera 8.5 og har nu set at der er en Opera 8.53 parat,
>nu er mit spørgsmål : hvis jeg henter den nye vil alle mine
>indstillinger så blive ført med over ?

Ja. Gør følgende:
1) Hent installationsprogrammet ned.
2) Luk din Opera.
3) Kørt installationsprogrammet
- sørg for at installere i samme katalog, som din nuværende
Opera befinder sig i.

>og er der overhovedet nogen forskel på de to ?
>jeg bruger bare nettet som almindelig bruger

Der er forskel, naturligvis
Det er mest i forhold til sikkerhed, bl.a. i Flash, og stabilitet.

> jeg kan nemlig aldrig huske hvordan jeg fjerner den der tynde bjælke
>ved siden af mine bookmarks

Den med alle panal-knapperne ("Notater", "overførsler", "historik")?
Funktioner -> Udseende -> fanen Værktøjslinjer: Klik på bjælken
med disse knapper (der kommer en orange kant omkring). Vælg under
"Placering" "ingen"

--
What is life, except excuse for death,

http://better-browser.com

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 08-03-06 17:31

Tak for hjælpen til jer begge to jeg instalerede den i den gamle
folder og alle indstillinger blev gemt

ud over det så er det jo en kanonfed browser jeg fatter ikke at jeg
har holdt internet explorer ud i så mange år