FF: Slet cookie, og drop lignende i fremti~
Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-03-06 21:34

I FF 1.0 var der den praktiske funktion, at man kunne slette cookies
og ved samme lejlighed fortælle browseren, at den skulle nægte nye
cookies fra de pågældende sites i fremtiden.

Det ser umiddelbar ud til, at den praktiske funktion er forsvundet, så
man nu skal cut-and-paste'e navnene ind i Exceptions-listen... Er det
mig der overser noget, eller er det virkelig ændret så idiotisk?

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 22:42

> [...]
> man nu skal cut-and-paste'e navnene ind i Exceptions-listen... Er det
> mig der overser noget, eller er det virkelig ændret så idiotisk?

Det er ikke ændret hos mig, men ser anderledes ud.

Alf

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-03-06 23:19

On Mon, 6 Mar 2006 22:41:54 +0100, "Blume, Alf"
<alfblume(A)hotmail.com> wrote:

> Det er ikke ændret hos mig, men ser anderledes ud.

Hos mig (FF 1.5.0.1 US) kan man kun fjerne cookies, ikke lave
markeringen, at lige præcist dem man fjerne skal blive væk i
fremtiden. (Se evt. www.hojmark.org/x/Cookies.JPG).

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-06 11:07

> Hos mig (FF 1.5.0.1 US) kan man kun fjerne cookies, ikke lave
> markeringen, at lige præcist dem man fjerne skal blive væk i
> fremtiden. (Se evt. www.hojmark.org/x/Cookies.JPG).

Det ligger i menuen før - se dk.binaer - cookies Firefox

Mvh Alf

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-03-06 21:17

On Wed, 8 Mar 2006 11:07:13 +0100, "Blume, Alf"

> Det ligger i menuen før - se dk.binaer - cookies Firefox

Tak.

Jeg synes dog ikke, det virker rigtig konsistent. Jeg synes ikke, der
altid dukker en exception op, når man fjerner en cookie.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-03-06 23:41

Asbjorn Hojmark skrev:

>I FF 1.0 var der den praktiske funktion, at man kunne slette cookies
>og ved samme lejlighed fortælle browseren, at den skulle nægte nye
>cookies fra de pågældende sites i fremtiden.

Extensionen CookieCuller kan løse problemet (efter hvad jeg kan se)
http://cookieculler.mozdev.org/

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk