Logitech mus lader ikke?
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-06 22:51

Jeg har sådan en logitech MX Laser, som nu ikke gider lade mere. Jeg sætter
den i holderen og der sker absolut intet. Den har ikke tidligere vist tegn
på problemer.
Det ser ud til at der er kontakt mellem laderens og musens kontakter. Jeg
mener at have hørt at det ellers kan være problemet med Logitech.
Den er ikke særlig gammel (under 1 år), men kvitteringen er ikke umiddelbart
at finde :(
Er der mosntro nogen der har et bud på en løsning?
Mvh Tommy

Fra : Holst

Dato : 08-03-06 09:10

TBJ wrote:

> [...]
> at finde :(
> Er der mosntro nogen der har et bud på en løsning?

Måske trænger de genopladelige batterier i musen blot til udskiftning.

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-06 15:19

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
> Måske trænger de genopladelige batterier i musen blot til udskiftning.

Hej
Nej, der er tale om den _slet ikke_ lader. Der er så dan en
batteriindikator, den blinker, når den lader og det er ikke tilfældet.
Mvh Tommy

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-03-06 17:53

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> wrote in message
> [...]
> umiddelbart at finde :(
> Er der mosntro nogen der har et bud på en løsning?

Er strømforsygningen faldet ud af powerpanelet ?

Fra : co@ch [4130]

Dato : 10-03-06 10:16

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "TBJ" <bruus [snabela] os.dk> wrote in message
>
> Er strømforsygningen faldet ud af powerpanelet ?

Ring til Logitech support Danmark på tlf.:35445517

Der er ikke så meget bøvl med dem...de finder en løsning...og hvis ikke, så
sender de dig en ny mus.

Kanon support center.
Jeg fik byttet mit MX5000 sæt pgra. nogle bluetooth problemer, og det gamle
sæt...ja det kunne jeg jo så enten beholde eller smide ud.
Så konen har fået et sæt MX5000 til sin PC...hun må dog leve med et par
småproblemer

mvh
Bri@n

Fra : co@ch [4130]

Dato : 10-03-06 10:18

Arrgghh...kom til at besvar Bjarke's indlæg

Skulle ha' besvaret TBJ

Sorry!!!

mvh
Bri@n