Nyt kabinet
Fra : Bossen

Dato : 07-03-06 11:48

Jeg vil gerne igang med at samle en PC og vil i den forbindelse høre om I
har det gode, det bedste eller et godt forslag til et kabinet.
Jeg kunne godt tænke mig at det havde følgende fordele:
Min. 4 pladser til drev.
Plads til 3 HDD
400 W
Diverse USB og Firewire og PCI kort, frontudtag er også velkomne.
God luftgennemstrømning
er der mere der skal være plads til?
Jeg har et Tower fra Chieftech men det kan man ikke få reservedele til og
min dør indtil CD-Romdrev m.m. er knækket af og den kan man ikke få en ny
af. Det er måske heller ikke helt den bedste flytte rundt størrelse, og på
gulvet samler den meget støv op, synes jeg.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-03-06 12:16

"Bossen" <knud@sighotelX.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af. Det er måske heller ikke helt den bedste flytte rundt størrelse, og på
> gulvet samler den meget støv op, synes jeg.

Det bedste forslag jeg kan gi' er:

Antec P180 kabinet http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=157041
NorthQ 500W PSU http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=174264
Zalman CNPS9500LED køler til CPU'en

Der følger 3 stk. 120mm blæsere med til Antec (Og de siger ikke en lyd ved 5
volt)
og du er rigtig godt kørende.
Super støjsvagt system.

mvh
Bri@n

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 07-03-06 12:24

http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=22

Klik på "avanceret" og søg ud fra dine kriterier.

Lars

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-03-06 13:02

On Tue, 7 Mar 2006 11:47:41 +0100, "Bossen" <knud@sighotelX.dk> wrote:

>Jeg vil gerne igang med at samle en PC og vil i den forbindelse høre om I
>har det gode, det bedste eller et godt forslag til et kabinet.

Kig forbi et firma som www.midtdata.dk - De har et meget stort antal
kabinetter på programmet.

Fra : Privat

Dato : 07-03-06 18:11

Hvis nu pengepungen er til det hvad så med dette kabinet?

Med Venlig Hilsen
Andersen & Sørensen
Rubjergparken 32
8870 Langå

Fra : Bossen

Dato : 07-03-06 19:00

"Privat" <Privat@privat.pat> skrev i en meddelelse
> Hvis nu pengepungen er til det hvad så med dette kabinet?

Den var anderledes, skulle det være den skulle den være noget længere nede i
pris, men jeg kan nemt se ideen i den.

Tak for de andre svar, der var da noget at bygge videre på.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 07-03-06 22:44

det er her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=19994

kan lydisoleres helt

køb en Antec psu og du er godt kørende

og der er ingen møg låge i vejen der svinger ud eller til den forkerte side

fås lidt størrer : Big XXL ( har jeg selv )

og med dit nick, må du have det bedste, right boss

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"