hyletone
Fra : Thomas gade

Dato : 07-03-06 00:01

Engang imellem laver min pc en højfrekvent hyletone. Den varer ca.20
sekunder og går så væk af sig selv.

Hyletonen kommer ca- 4-5 gange om ugen. Min pc er tændt mange timer hver
dag.

Hvad kan det skyldes?

MVh Thomas

Fra : Ricko.

Dato : 07-03-06 07:41

"Thomas gade" <placeit-fjern-@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sekunder og går så væk af sig selv.
>
> Hyletonen kommer ca- 4-5 gange om ugen. Min pc er tændt mange timer hver

Start med at tage frakken af pc , prøv så at stoppe blæser , er det ikke det
, så lyt til din psu og harddisk , prøvede det selv engang , det var
harddisken , så den blev skiftet så var det slut med hyleriet.

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 07-03-06 18:55

Thomas gade skrev:
> [...]
> sekunder og går så væk af sig selv.
>
> Hyletonen kommer ca- 4-5 gange om ugen. Min pc er tændt mange timer hver

Det kan evt. skyldes højspændingsdelen i din skærm.
Prøv at slukke for skærmen når lyden optræder, og hær om den forsvinder.

/Flemming

Fra : Thomas gade

Dato : 08-03-06 11:32

Flemming Holm Jensen wrote:

> Det kan evt. skyldes højspændingsdelen i din skærm.
> Prøv at slukke for skærmen når lyden optræder, og hær om den forsvinder.

Jeg har lige tilfældigvis lige købt ny skærm for to dage siden. Så må
jeg jo se om det er det.

Mvh Thomas