nokia 3310 lort telefon
Fra : KSK

Dato : 14-06-01 16:30

jeg købet en nokia 3310 d 28.0401 hos fredgaard radio i amager centren efter
30 dage kunne jeg ikke brug tast 1.4.7 jeg fik så et brev 14 dage efter at
min telefon kunne afhentes , glad kørt jeg ned til fredgaard i amager
centren og fik af vide min telefon ikke kunne laves da den hvad væske skadet
og jeg skulle betaler 450 kr får at får min telefon tilbage da det hvad selv
forskyldt ?? jeg har på ingen måden udsat telefon for nogle form for væske
eller vand men her stå jeg så tilbage med en defekt teleofn jeg skal betale
450 kr får at få tilbage .. jeg har i sinde at klage til forbrugestyrlese
men fik af vide hos fredgaard at det kunne jeg lige så godt spar mig da de
har så mange sagere omkring denne nokia telefon !!!
så pas på med en nokia 3310 købe den ikke

Fra : Michael Jensen

Dato : 14-06-01 20:55

*GG* )

Fra : Kim Bjoern

Dato : 21-06-01 20:47

"KSK" <vvs@email.dk> skrev i en meddelelse
> jeg købet en nokia 3310 d 28.0401 hos fredgaard

Alle gode gange tre, så:
*Plonk* - killfiltered!

Kim