Sandhedens firkantethed. Islam er løgne-ku~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-06 11:43

Sandhedens firkantethed. Islam er løgne-kulmination

Menneskehedens udviklingshistorie handler om løgne-kompetencernes
højtudvikling, incl selvbedrag, dagdrøm og universitets-videnskab.

Sproget opfandtes i abe-tiden til to formål:

- at advare artsfæller mod fjender(en gryntelyd for ørn, en
for slange, en for leopard) og

- -at snyde venner , fx til at se efter lækkerier, mens den
snu han-løgner ser efter en hun i brunst.

Han-løver er trofaste og går u-egoistisk i døden mod hyæneflok, der
vil æde en af flokkens unger, men mennesker fandt i stenalderen ud af
falske del-og-hersk alliancer incl falske løfter om at forsørge en
børneflok - en falskhed som også findes hos de såkaldt-monogame
sangfugle.

Os tabere der igen og igen snydes, klamrer os til smukke
sandhedsidealer, som præster bedrager os med "Jeg er sandheden, vejen
og livet" osv)

Sproget er ikke kun 1:1 analogi, hvor hvert ord har een betydning. Snu
kunstnere skabte begrebsflydning, metaforer og dobbelthed så lederne
kunne bedrage masserne og aldrig få deres demagogi afsløret.

Fyrster ansatte alkymister der idealistisk-nysgerrigt var besjælet af
at se gennem naturens mysterier, og da religion var slidt op til lyv,
var naturvidenskab parat til at overtage rollen som virkelighedsflugt
bl.a. med placebo-helbredelse som lægernes gulerod. Altså kortsigtet
medicin-gavn og bivirknings-fortielse.

Sproget er foruden ordforråd også gramatik, der rummer logik, og dette
er idag et af de mest effektive løgne-redskaber, når de lærde
docerer "Mor-kan-ej-flyve, sten-kan-ej-flyve, altså er mor=sten", og
musliminvasionen retfærdiggøres netop således:

"Flygtninge var engang taknemlige og ufarlige,

Muslimer kaldes flygtninge, Altså kan vi slappe af" og glemme koranens
krav om grusom behandling af værtsfolket"

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-02-06 23:18

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Muslimer kaldes flygtninge, Altså kan vi slappe af" og glemme koranens
> krav om grusom behandling af værtsfolket"

Indianerne stoppede ikke indvandringen, derfor lever de i dag i reservater.
--
NoTrabajo

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-02-06 09:30

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Indianerne stoppede ikke indvandringen, derfor lever de i dag i
reservater.

Interessant. Så du mener altså, at det er selve det forhold, at folk
indvandrer, der er problemet. Det har ingen betydning, hvem de er, hvad de
tror på eller hvor de kommer fra?

Det var nye toner.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-06 09:35

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Interessant. Så du mener altså, at det er selve det forhold, at folk
> indvandrer, der er problemet. Det har ingen betydning, hvem de er,

Fælles for Columbus-følget og AbuLaban-følget er extrem bedragekunst
og manglende respekt for værtslandets kultur

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-02-06 17:32

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i
> [...]
> indvandrer, der er problemet. Det har ingen betydning, hvem de er,
> hvad de tror på eller hvor de kommer fra?

Findes du stadig her?
--
NoTrabajo

Fra : @

Dato : 23-02-06 12:12

On Thu, 23 Feb 2006 09:30:23 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

>reservater.

de der indvandrede til USA anså den oprindelige befolkning for at være
på et lavere kulturelt stade(de var jo vilde og barbariske)

så defor var det helt legitimt at udrydde dem for selv at få plads, og
man skelede ikke mellem magt og ret

hvordan er det muhammedanere har opført sig lige siden år 622?

hvordan et det at deres syn på ikkemuhammedanere er?

skeler muhammedanere mellem magt og ret?