Anja-matronen fylder 40
Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-06 14:27

Hitler holdt godt skjult for offentligheden, at han havde
bedsteborgerligt, normalt familieliv med Eva Braun, for popstjerner
skal man kunne drømme sig forelsket i.Pøblens lyst må respekteres,
hvis man vil ha varen solgt.
Anja Philip er et medieprodukt og klogt har lillepige-krukken fået
medierne til aldrig at skrive om, at hun er gift med Timmo Ritzau i
Holte og har 3 børn og altså idag fylder fyrre somre.
. så de gamle grise på dk.videnskab må nu finde ny dulle at onanere
til
Hendes far John Philip var middelmådig overgynækolog på Riget , men
hjalp mig til at få artikel i Ugeskrift for Læger om Sædhjælpsfondet,
da omtalen ellers mest bestod i Ekstrablads-journalisters interviews
med kvinder, der var blevet hjulpet og en Ugens Rapport artikel med
overskriften "Manden med Jernnosserne".
Jeg var ikke helt ærlig, når jeg på faderens kontor roste hans mange
ugeskrift-artikler om hans fostervandsundersøgelser - der slog flere
sunde fostre ihjel, end de opdagede mongolisme-fostre.
Anja skal nu være PR-figur for en del af Kræftens Bekæmpelse - det er
vist tvivlsomt, at cancer-terapi har hjulpet noget menneske til dato,
så den sag har hårdt brug for en opreklameret, veletableret,
karisma-supercoachet frontfigur.

Hun forstår hvad hun oplæser, men tror nogen at hun har sat mange af
ordene sammen selv?

Fra : kk

Dato : 18-02-06 16:06

> [...]
> Anja Philip er et medieprodukt og klogt har lillepige-krukken fået
> medierne til aldrig at skrive om, at hun er gift med Timmo Ritzau i

Du bør kunne indse, at dette indlæg er både modbydeligt og unødvendigt. Hvis
du har skrevet det i ytringsfrihedens navn, så er der noget du har
misforstået, idet anstændighed må være en del deraf.
Absolut INGEN kan have udbytte af dit indlæg.
kk

Fra : kk

Dato : 18-02-06 18:58

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Du bør kunne indse, at dette indlæg er både modbydeligt og unødvendigt.
> Hvis du har skrevet det i ytringsfrihedens navn, så er der noget du har
> misforstået, idet anstændighed må være en del deraf.
> Absolut INGEN kan have udbytte af dit indlæg.
> kk
>Må jeg tilføje: Det forekommer mig at du engang har hævdet, at du altid går
>efter bolden og ikke manden. Det gælder åbenbart ikke når det er en kvinde
>det drejer sig om, og slet ikke, hvis hun er datter af en person som er
>kommet til at være på tværs af din psykopatiske tankegang.
PS: Jeg går ikke efter bolden, men efter manden ((dig) for i dette stykke er
du en skiderik.
kk

Fra : sdsf

Dato : 19-02-06 01:04

kk skrev:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> PS: Jeg går ikke efter bolden, men efter manden ((dig) for i dette stykke er
> du en skiderik.
Er du varm på denne Anja Philip?
(jeg har aldrig hørt om hende før denne tråd)

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-06 02:46

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> PS: Jeg går ikke efter bolden, men efter manden ((dig) for i dette
> stykke er du en skiderik.

Hvis du læste hvad jeg skrev, så værdsatte jeg Anjas fars indsats mht
at få optaget lang videnskabelig artikel om privatiseret
sæddonorformidling i det tidsskrift, som journalister læser, hvilket
førte til at ikke kun EB men også Frode Munksgaards Landet Rundt
reklamerede for os - dengang DR havde monopol på TV
Han var overlæge og redaktør, så det er ikke mærkelig at hans datter
har fået TV-job som oplæser, som kan gøre enhver berømt. - se
skamrosningen af ham i tråde på dk.videnskab

Jeg går ikke efter manden-istf-bolden for at nedgøre personer, men
hvis personer er egnet case (er del af bold) for DK-korruption eller
lignende, så skylder man sagen at nyttiggøre deres kendthed til også
negativ omtale VEDRØRENDE SAGEN

Hvad opleves "psykopatisk" vedr mine indlæg?

Fra : René Løweneck

Dato : 19-02-06 12:32

Hej Bo !

> Hvad opleves "psykopatisk" vedr mine indlæg?

Dit sprogbrug, frekvensen af dine indlæg samt det markante overforbrug af
citater i dine indlæg.

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-06 12:39

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> wrote in message
> Hej Bo !

> Dit sprogbrug, frekvensen af dine indlæg samt det markante
> overforbrug af citater i dine indlæg.

Psykopati er en karakterafvigelse med manglende hæmninger, empati,
altruisme.

Du har en æstetisk modvilje imod min STIL .

- fx halehæng af citater som er et gratis tilbud, et "extra" som
aldrig kan gøre skade.

Er det psykopatisk at SøndagsBerlingeren er tykkere end andre aviser?
Nej vel.

Du påviste intet som noget forstandigt menneske kan sætte iforbindelse
med psykopati

Er du følelseskold og afstumpet, så kan jeg kalde dig psykopatisk. Men
du er blot uvidende om hvad ordet betyder.

Fra : sdsf

Dato : 19-02-06 00:58

kk skrev:

> Du bør kunne indse, at dette indlæg er både modbydeligt og unødvendigt.
Hvorfor er indlæget modbydeligt?

> Hvis
> du har skrevet det i ytringsfrihedens navn, så er der noget du har
> misforstået, idet anstændighed må være en del deraf.
> Absolut INGEN kan have udbytte af dit indlæg.
Jeg havde megen fornøjelse af indlæget:

Bo Warming har åbenbart publiceret i "Ugens Rapport"
Flot at han kunne få en videnskabelig artikel optaget i
dette ansete tidsskrift.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-06 02:38

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
> Bo Warming har åbenbart publiceret i "Ugens Rapport"
> Flot at han kunne få en videnskabelig artikel optaget i
> dette ansete tidsskrift.

Bjarne Castello der nu er pressechef for Venstreborgmesteren i
GillelejeGræsted havde skrevet bog om Glistrup, der hjalp til at skabe
det spæde Z
Da han som UgensRapport ansat ville beskrive min privatiserede
sæddonor-forening spændte jeg sikkerhedsselen og lukkede øjnene og
håbede at Ugeskrift for Læger korrespondencen der var på vej, ville
blive trykt først

Rapport-artiklens brødtekst var sand nok - men brugte mere tryksværte
i overskriften "Manden med jernnosserne" og en værre-end-Muhamed
karikaturtegning

Overlæge Starup, der var gynækologi-kollega til John Phillip, Anjas
far, kom med svar på min korrespondence i Ugeskrift for Læger og
søgte at undskylde hospitalsinseminationens fejltrin - som blev rettet
de næste par år takket være vor pingpong debat i ugeskriftet., som
efterfølgende også mundede ud i at klamydia-tests blev opdateret og
udbredt på bl.a. landets gymnasier, for de fleste af dem som
Sædhjælpsfondet ikke kunne hjælpe, var kvinder der havde haft denne
kønssygdom længe uden at vide det. og det fik jeg også artikler i om -
ialt godt ti, når medtages seneste om urin-i-marmeladeglas som
inkontinensselvhjælp mm

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 10:23

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:egFJf.1222$9o2.463
@fe11.usenetserver.com:

> Anja Philip er et medieprodukt og klogt har lillepige-krukken fået
> medierne til aldrig at skrive om, at hun er gift med Timmo Ritzau i
> Holte og har 3 børn og altså idag fylder fyrre somre.

Det er vist kun i din hjerne, at det har været holdt skjult !! jeg har i
flere år vidst hun var gift og havde børn. Og jeg kender på ingen måde Anja
eller hendes familie.

> . så de gamle grise på dk.videnskab må nu finde ny dulle at onanere
> til

Det kan de vel så stadig gøre hvis de ønsker ??