Magnet Topmadrase.....!!!!
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 06-03-06 10:49

Hej.
Mine svigerforældre har tænkt på, at købe sig en magnet topmadrase.
Men er der nogen der kender noget til Magnet topmadraser, som skulle kunne
hjælpe på div smerter og problemer. er der nogen af jer, der har nogen
erfarin med dem????????

mvh
Thomas

Fra : UP

Dato : 07-03-06 14:16

Hej Thomas

Jeg prøvede en for et par år siden, men leverede den tilbage efter en enkelt
nat.
Jeg synes, at den var meget ubehagelig at ligge på, fordi jeg kunne mærke
magneterne igennem.
Min krop kunne ikke synke ned i madressen de rigtige steder, og jeg blev
derfor rædbrækket af at ligge på den.
..
Jeg tror stadig, du kan købe den på prøve, så det var da en mulighed, hvis
du vil være sikker på, om det er noget for dig.

Mvh
Ulla

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-06 22:40

Thomas & Camilla skrev den 06-03-2006 10:49:
> [...]
> Men er der nogen der kender noget til Magnet topmadraser, som skulle kunne
> hjælpe på div smerter og problemer. er der nogen af jer, der har nogen

Ingen erfaring

Tilgengæld siger min sunde fornuft mig, at det er noget fup og svindel!

hvorfor skulle lige magneter være lindrende?

Lindrer pengepungen ja, men øvrigt helbred? naaaah vel.

mvh

Carsten