Købe båd fra udlandet ?!
Fra : Bob \(-:

Dato : 05-03-06 21:41

Hej alle

har kikket på scanboat.com og fundet en fin billig båd MEN
den står i holland . Hvad er der af regler /afgift ?? eller er der nogen.
Det er vel vildt dyrt , i transport eller er der et firma evt tit kører med
lign !?
vil også gerne høre nogle erfarninger med lignene

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
___________
____ Hilsen Robert _____
www.Bobs-Homepage.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 05-03-06 22:38

Så er den sikkert brugt og så er der ingen afgift. Du tager den bare med
hjem.

Man kan sejle fra Holland til Danmark. Afhængigt af hvor det er i Holland og
i Danmark, så er det ikke så langt som det lyder.

Bjarke

Fra : Per Ravn

Dato : 07-03-06 15:55

Hej

Det koster vist ikke det helt vilde at få en båd fra Holland. Det bliver
selvfølgelig billigst hvis du kan vente til vognmanden alligevel skal
derned.Kender til en der fik en hjem kender ikke prisenn men det var ikke
dyrt.

Der er et firma, jeg mener det hedder Jydsk Bådtransport og er fornuftige i
pris. De kører meget rundt omkring i Europa. Prøv at google dem.

Per

Fra : Bob \(-:

Dato : 08-03-06 19:03

okay, det vil jeg prøve tak for jeres svar