Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Er denne DVD god.
Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 05-03-06 21:29

Hejsa !

Jeg ehar lige købt et Canon EOS 350D, og er utrolig glad for dette. Nu er så
spørgsmålet, jeg har set denne DVD på nettet http://www.kameratest.dk/ - og
vil nu høre efter om det er denne jeg skal indvestere i. Jeg har
fotograferet længe men aldrig med spejlreflex, og søger nu efter et
sted/måde at lære om lukketid, blænde, ISO, og alt det andet. Der er også en
kort gennemgang af Photoshop CS2.

Jeg ved godt at det ideelle ville være at bruge flere tusinde kroner, på de
forskellig kurser der findes på nettet, men det er min tegnebog ikke til.

Jeg er også åben for andre forslag/muligheder der måtte dukke op, til min
tegnebogs størrelse.

Med venlig hilsen

Kenneth K

Fra : Dennis Kruse

Dato : 05-03-06 22:07

Kenneth Kristensen wrote:
> [...]
>
> Jeg er også åben for andre forslag/muligheder der måtte dukke op, til min

Aner intet om DVDen. Kunne dog aldrig selv finde på at købe den slags.
Biblioteket har mange bøger om foto. Det gør ikke noget at de er fra før
digtalkameraets tid. Den grundlæggende teknik er den samme. De har
også bøger om photoshop, selv om de nyeste sikkert er reseveret langt
fremover.
En googling kan hurtigt give en del tutorials til photoshop.
http://www.photoshoptv.com/ har nogle metoder, samt en masse links til
til andre photoshop sider.

/Dennis

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 05-03-06 22:42

"Kenneth Kristensen" <k.kristensen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til.
>
> Jeg er også åben for andre forslag/muligheder der måtte dukke op, til min

Nå der kan man bare se. Jeg kom til at slette indlæget fra Dennis.
(Beklager)

Jeg takker for dit indlæg, og vil nu bevæge mig ned på biblioteket, og kikke
hylderne igennem. Takker også for linket til Photoshop TV - det var bare for
fedt.http://www.photoshoptv.com/

Hilsen

Kenneth K