Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med flickr.com
Fra : Christian Sparre

Dato : 04-03-06 23:04

Jeg overvejer lidt at vælge flickr.com, som stedet hvor jeg poster mine billeder,
jeg har en fin webhost, men synes det kunne være rart med noget mere, og
så et sted hvor jeg for en "rimelig" penge kan få ubegrænset plads til mine
billeder.

Nogen der har erfaringer med deres service som kunne fortælle lidt om deres
erfaringer og mere om hvordan det fungerer i det lange løb?. Der er jo efthånden
også en del "programmer" derude som kan vise flickr albums på ens egne sider.

Er det en ok service de kører?

--
Christian Sparre
http://blog.sparrez.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-03-06 09:19

"Christian Sparre" <sparrez@gmail.com> wrote in message
> [...]
> billeder, jeg har en fin webhost, men synes det kunne være rart med noget
> mere, og så et sted hvor jeg for en "rimelig" penge kan få ubegrænset

Hvis du gerne vil ses er photosig.com eller pbase.com sandsynligvis et bedre
valg. Hvis du bare skal have rygklap er fotokritik stedet

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Christian Sparre

Dato : 05-03-06 09:39

Hello Thomas,

> Hvis du gerne vil ses er photosig.com eller pbase.com sandsynligvis et
> bedre valg. Hvis du bare skal have rygklap er fotokritik stedet

Nej, det er ikke så meget motivationen, mere et sted at smide billederne
op uden selv at skullle vedligeholde noget galleri software på en webserver.

--
Christian Sparre
http://blog.sparrez.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-03-06 10:51

> Nej, det er ikke så meget motivationen, mere et sted at smide billederne
> op uden selv at skullle vedligeholde noget galleri software på en
> webserver.

Så er fotokritik nok udemærket. Det er gratis og hvis du er ukritisk, stiger
din selvtllid samtidig

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-03-06 11:19

"Thomas Schreiber" <spam@nej.tak> skrev i en meddelelse

> Så er fotokritik nok udemærket. Det er gratis og hvis du er ukritisk,
> stiger din selvtllid samtidig

Tror du ikke, vi snart _har_ fattet, du ikke regner fotokritik.dk for noget?

Fotokritik.dk har i skrivende stund 16.708 fotografer, 127.075 fotos online,
1.001.615 kommentarer og 219 personer online. Noget tyder på, at rigtigt,
rigtigt mange mennesker får stor glæde ved at bruge fotokritik.dk. Det er
ikke lang tid siden, du selv rendte rundt med et kompaktkamera og gav den
som uvidende amatør. Måske du skulle overlade til andre at bedømme, om
fotokritik.dk er et godt sted eller ej?

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-03-06 11:52

> Tror du ikke, vi snart _har_ fattet, du ikke regner fotokritik.dk for
> noget?

Man bliver nok let sur hva? Synes dine indlæg i den sidste tid har været
meget meget negativ ladede. Er der noget i vejen?

Og siden hvornår du fået aktier i fotokritik? Du har selv tidligere udtalt
dig meget negativt om fotokritik. Men vi lever trods alt i et frit land, så
at have en holdning til der kommer en ny er da ganske legalt omend til tider
lidt forvirrende

> [...]
> online, 1.001.615 kommentarer og 219 personer online. Noget tyder på, at
> rigtigt, rigtigt mange mennesker får stor glæde ved at bruge

Og netop af samme grund er det da et udemærket sted for Christian at smide
sine billeder op. Det er gratis og der er mange besøgende. Var det ikke
noget for dig Jens?

> Det er ikke lang tid siden, du selv rendte rundt med et kompaktkamera og
> gav den som uvidende amatør.

Det gør jeg skam stadig (man skal i øvrigt ikke kimse af et Canon A10 ),
og jeg er stadig aldeles uvidende i forhold til NRE og Max hvad fototeknisk
viden angår.

>Måske du skulle overlade til andre at bedømme, om fotokritik.dk er et godt
>sted eller ej

Skal jeg lade andre bestemme om hvad jeg synes det er det godt sted eller
ej? Det er vist forsøgt tidligere syd for grænsen for et halvt hundrede år
siden, og det gik som bekendt ikke pisse godt Jeg vælger, at vælge selv
hvad jeg vælger.

Op med humøret store dreng

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-03-06 12:03

> Og siden hvornår du fået aktier i fotokritik? Du har selv tidligere
> udtalt dig meget negativt om fotokritik.

Jeg har brokket mig voldsomt over links til fotokritik, der ikke virker. Jeg
har mig bekendt aldrig udtalt mig negativt om konceptet eller indholdet. Det
overlader jeg til jer frelste, der meget gerne vil give andre dårlig
samvittighed over at få glæde ved at modtage positiv respons.

> Men vi lever trods alt i et
> frit land, så at have en holdning til der kommer en ny er da ganske
> legalt omend til tider lidt forvirrende

Måske du skulle huske lidt bedre?

> Det gør jeg skam stadig (man skal i øvrigt ikke kimse af et Canon A10
> ), og jeg er stadig aldeles uvidende i forhold til NRE og Max
> hvad fototeknisk viden angår.

Hvorfor denne pludselige veneration af NRE? Skal _jeg_ til at grave gamle
indlæg frem? Hvad var det, du skrev lige herover? Nåja: "Men vi lever trods
alt i et frit land, så at have en holdning til der kommer en ny er da ganske
legalt omend til tider lidt forvirrende". Du forvirrer mig, Thomas.

> [...]
> eller ej? Det er vist forsøgt tidligere syd for grænsen for et halvt
> hundrede år siden, og det gik som bekendt ikke pisse godt Jeg

Måske du skulle holde dig for god til hele tiden at omtale Danmarks mest
populære fotosite negativt?

> Op med humøret store dreng

Mit humør fejler såmænd intet. Jeg skal på Brøndby Stadion senere på dagen
og se FCK få klø, så jeg kan ikke være andet end glad og tilfreds.

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 06-03-06 09:00

Thomas Schreiber skrev:
> [...]
> siden, og det gik som bekendt ikke pisse godt Jeg vælger, at vælge selv

Du blander dig da ellers godt på debatten på fotokritik.dk, så det er
sikkert ikke så ringe for dig alligevel.

Tommy

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 06-03-06 09:26

"Tommy Hjorth" <tommy.hjorth@gmail.com> wrote in message
> Du blander dig da ellers godt på debatten på fotokritik.dk, så det er
> sikkert ikke så ringe for dig alligevel.

Hvad Jens Bruun siger og tolker må stå for hans regning.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : KsK

Dato : 10-03-06 23:47

> "Tommy Hjorth" <tommy.hjorth@gmail.com> wrote in message
>
> Hvad Jens Bruun siger og tolker må stå for hans regning.

> [...]

LOL er du en skabs læse Thomas

Foto kritik er gratis den er dansk og den er til foto folket ,, hvorfor
skal alt være en konkurrence .. jeg ha set langt bedre billederne en jeg ha
set her fra de fleste folket i denne forsamling ,,!!!!!

KsK