Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rep.Nikon
Fra : Johnny

Dato : 03-03-06 15:35

jeg vil bare lige høre andre i denne grubbe, som har deres nikon til rep.
om de har fået deres nikon tilbage.
Mit har være væk i 5 uger, og idag snakke jeg med dem og fik besked på
at de vente på reservedele, i sidste uge fortalte de at de havde masser af
reservedele på
lager, de er så fuld af løgn,
hver gang ma ringer får man en ny undskyldning for et eller andet.
Johnny
johnny@gvdnet.dk

Fra : Steen

Dato : 06-03-06 17:41

"Johnny" <Feldtsing@home2.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> reservedele på
> lager, de er så fuld af løgn,
> hver gang ma ringer får man en ny undskyldning for et eller andet.

Fortæl lidt mere om, hvor du har indleveret kameraet, og hvem "dem/de" er.

Hvor har du iøvrigt købt kameraet?

/Steen

Fra : KsK

Dato : 11-03-06 01:11

> [...]
> reservedele på
> lager, de er så fuld af løgn,
> hver gang ma ringer får man en ny undskyldning for et eller andet.

noget nyt vi er rigtigt mange der gerne hør mere ha du fået dit kamera ???

KsK