Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til at forstørre billede
Fra : Anders Lund

Dato : 01-03-06 23:30

Jeg har før herinde læst om et program til at forstørre billeder, som kunne
gøre det bedre end photoshop. Jeg kan desværre ikke huske navnet, kan I?

Mvh
Anders Lund

Fra : Lars Troels

Dato : 02-03-06 09:09

"Anders Lund" <Anders@SLET-DETTEZaim.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har før herinde læst om et program til at forstørre billeder, som
> kunne gøre det bedre end photoshop. Jeg kan desværre ikke huske navnet,
> kan I?

Genuine Fractals! Er det man bruger.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-03-06 09:59

In article <4406a82d$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Lars Troels wrote:
> "Anders Lund" <Anders@SLET-DETTEZaim.dk> skrev i en meddelelse
>
> Genuine Fractals! Er det man bruger.

Eller Photoshop med 110% mage gange. Bedre end direkte at gå til eks.
200%.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-03-06 17:41

> Eller Photoshop med 110% mage gange. Bedre end direkte at gå til eks.
> 200%.

Var det ikke mere i de ældre versioner, man skulle det?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : KNL DtP

Dato : 02-03-06 16:57

"Anders Lund" <Anders@SLET-DETTEZaim.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har før herinde læst om et program til at forstørre billeder, som kunne
> gøre det bedre end photoshop.

Hvis du bruger Photoshop CS eller CS2 skulle bug'en være rettet, hvor kæmpe
forstørrelser i ét hug ikke er så gode.

Hvis det skal være meget flot synes jeg selv følgende plugin klarer arbejdet
godt (den er gratis:)
http://www.outbackphoto.com/workflow/wf_60/essay.html

I en AB test mod bl.a. Genuine Fractals synes jeg forskellen er så marginalt
lille at jeg nupper den gratis fra Digital
Outback Photo.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Michal

Dato : 02-03-06 23:02

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Anders Lund" <Anders@SLET-DETTEZaim.dk> skrev i en meddelelse

Her er et par stykker som er rigtig gode men koster lidt.

PhotoZoom: www.benvista.com
Genuine Fractals www.fixerlabs.com

M.v.h.

Michal Juul

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-03-06 17:43

> [...]
> Jeg har før herinde læst om et program til at forstørre billeder, som
> kunne gøre det bedre end photoshop. Jeg kan desværre ikke huske navnet,

Der findes et gratis plugin til Photoshop "DOP Upsizing", det kan findes
her http://www.outbackphoto.com/filters/filters.html

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-03-06 15:55

"Anders Lund"
> [...]
> gøre det bedre end photoshop. Jeg kan desværre ikke huske navnet, kan I?

Fotoshop gør et glimrende job, men du kan også tjekke Qimage,
et dejligt program, når det er noget med at printe, forstørre og
arrangere flere billeder på et ark.. -max-