Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Købe i Tyskland!
Fra : Rasmus H. Knudsen

Dato : 26-02-06 10:24

Er der nogen der kan henvise til nogle gode, og billige, tyske forhandlere
af objektiver.
Jeg har nemlig ladet mig forstå at det skulle være billigere at købe hjem
fra tyskland!

Mvh
Rasmus

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-02-06 10:38

www.technikdirekt.de tager plastic.
www.ac-foto.de og de andre skal have penge forud.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-02-06 10:42

Rasmus H. Knudsen wrote:

> [...]
> af objektiver.
> Jeg har nemlig ladet mig forstå at det skulle være billigere at købe hjem

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb - der er dit spørgsmål
on-topic...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 26-02-06 12:04

In article <440173aa$0$11162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Rasmus204
@gmail.com says...
> [...]
> af objektiver.
> Jeg har nemlig ladet mig forstå at det skulle være billigere at købe hjem

Prøv at søge på google grupper det har været oppe tusind gange.

ud over de allerede nævnte kan jeg lige smide www.foto-mundus.de og
www.alpafoto.de i puljen

--
Venlig hilsen