Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Søges oplysninger om sepia digitalcamera
Fra : Claus

Dato : 24-02-06 22:39

Som subj siger søger jeg oplysninger om et sådan digital camera om hvem der
har lavet det og evt hvor jeg kan hente softwaren til det samt om det er
kompatibelt med XP

Det er et camera sønnen har fået af sin onkel med syncroniserings kable og
videokabel men så er alt også sagt

svar gerne direkte da jeg ikke kommer i denne gruppe ellers

Claus

Fra : LarsJ

Dato : 25-02-06 01:13

Claus skrev:
> [...]
> videokabel men så er alt også sagt
>
> svar gerne direkte da jeg ikke kommer i denne gruppe ellers

Det her er usenet - så du må komme her for at få svar.
Mener kameraet er blevt solgt af bl.a. TDC, de kan måske hjælpe.

Iøvrigt hører dit spørgsmål til i dk.fritid.foto og ikke i en
markedsgruppe.