Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Recover af defekt sd-kort
Fra : Per Pedersen

Dato : 24-02-06 07:53

Hej

Jeg har hørt at der findes noget software tools som kan reparere/hente
billeder ud fra et tilsyneladende defekt sd-kort.
Kan nogle hjælpe med hvor disse programmer findes.

Mvh

Per Pedersen

Fra : Geir Magne Lauritzen

Dato : 24-02-06 08:30

PC Inspector smart recovery.

Geir Magne Lauritzen

Fra : co@ch [4130]

Dato : 24-02-06 08:35

"Per Pedersen" <per.p@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder ud fra et tilsyneladende defekt sd-kort.
> Kan nogle hjælpe med hvor disse programmer findes.

http://www.pcinspector.de/download.asp?language=1#smart_recovery

Godt nok en DEMO du downloader, og jeg kan ikke huske hvad det koster at
registrere, men det var vist ikke ret meget.

Det program har reddet mig flere gange.

mvh
Bri@n

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-06 10:00

> [...]
> billeder ud fra et tilsyneladende defekt sd-kort.
> Kan nogle hjælpe med hvor disse programmer findes.

Dette program har reddet min dag flere gange:

http://www.z-a-recovery.com/digital-image-recovery.htm

Og det gør vel ikke noget at det er freeware?

/Alex