Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 30D
Fra : Brizz

Dato : 23-02-06 23:56

Nogen der har et kvalificeret bud på hvornår det kommer på gaden enten i
DK eller sverige?
Står for at skulle købe alt mit udstyr igen efter et indbrud så kunne
det være rart med 30D isteddet for 20D
--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Ole C

Dato : 24-02-06 02:13

"Brizz" <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> DK eller sverige?
> Står for at skulle købe alt mit udstyr igen efter et indbrud så kunne

Tidligst April og når det er i DK kan du smide et par uger mere oveni...
Tyskland får det først, ca sidst i Marts... www.ac-foto.com

Mvh OC
www.condrup.net

Fra : Brizz

Dato : 24-02-06 10:29

Ole C skrev:
> "Brizz" <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Tidligst April og når det er i DK kan du smide et par uger mere oveni...
> Tyskland får det først, ca sidst i Marts... www.ac-foto.com

Avs det var længe at vente :S

Fra : Brian Lund

Dato : 24-02-06 12:10

> Avs det var længe at vente :S

Jeps, og medmindre du bestiller nu(!) så skal du nok regne med at den første
sending er udsolgt før den er i butikkerne...
Ok, nu er det jo ikke en kæmpe forskel (fra 20D), så det kan godt være det
ikke bliver hevet så hurtigt af hylderne som 350D gjorde sidste år...

Brian

Fra : Brizz

Dato : 24-02-06 17:37

Brian Lund skrev:

> [...]
> Ok, nu er det jo ikke en kæmpe forskel (fra 20D), så det kan godt være det
> ikke bliver hevet så hurtigt af hylderne som 350D gjorde sidste år...

Ja den mulighed er der men har fået lovning på en i den butik jeg
handler i.
Men Synes den er værd at vente på efter jeg har læst specs på den. Bla.
spot måling og større og bedre skærm. så jeg giver den lige en mdr mere
og ser hvad der sker selvom det er hårdt at undværre :S

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-02-06 17:57

> [...]
> spot måling og større og bedre skærm. så jeg giver den lige en mdr mere og
> ser hvad der sker selvom det er hårdt at undværre :S

Den større buffer vil være god i RAW format. Det er nok den største mangel
jeg har fundet ved 20D. Ellers et fremragende kamera.

--
Kind Regards/Med venlig hilsen,
Hans Kruse

Fra : Ole C

Dato : 24-02-06 19:35

> [...]
>
> Den større buffer vil være god i RAW format. Det er nok den største mangel
> jeg har fundet ved 20D. Ellers et fremragende kamera.

Ja, jeg er nu også meget glad for spot-måling, 2.5" skærm samt stor buffer,
det skal i glæde jer til, hvis i går efter 30D(2006).

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-02-06 20:13

"Ole C" <medazza@REMOVECAPSFIRSTcondrup.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg er nu også meget glad for spot-måling, 2.5" skærm samt stor
> buffer, det skal i glæde jer til, hvis i går efter 30D(2006).

Enig, har begge dele på min 5D (+ en frygtelig masse pixels).

Fra : Ole C

Dato : 24-02-06 23:15

> "Ole C" <medazza@REMOVECAPSFIRSTcondrup.dk> skrev i en meddelelse

> Enig, har begge dele på min 5D (+ en frygtelig masse pixels).

> [...]
Tjae, de frygtelige masse pixels kan jeg godt undvære..

Fra : Brizz

Dato : 24-02-06 22:27

Ole C skrev:
> Ja, jeg er nu også meget glad for spot-måling, 2.5" skærm samt stor buffer,
> det skal i glæde jer til, hvis i går efter 30D(2006).

Går helt sikkert efter 30D når der alligevel skal investeres. Håber bare
det snart kommer i handlen.

Fra : CanonKnud

Dato : 25-02-06 07:10

: Går helt sikkert efter 30D når der alligevel skal investeres. Håber bare
: det snart kommer i handlen.

Fotokoch tager imod bestilling, til ca 10.00,- kr, de plejer
at være blandt de første der får Canonprodukter ( i hvert
fald 300d og 350d) i butikken.
http://www.fotokoch.de/newsletter/newslettern2-2.htm
mvh Knud

Fra : Ole Klitgaard

Dato : 25-02-06 22:34

Jeg tænker på at købe et Canon 30D eller 20D, Hvad med garanti, hvis man
bestiller et camera i Tyskland, f.eks. ved nedenstående firma ?
m.v.h.
Ole Klitgaard

Fra : CanonKnud

Dato : 26-02-06 21:08

"Ole Klitgaard" <ole.klitgaard@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse news:4400cd5e$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
: Jeg tænker på at købe et Canon 30D eller 20D, Hvad med garanti, hvis man
: bestiller et camera i Tyskland, f.eks. ved nedenstående firma ?
: m.v.h.
: Ole Klitgaard

Det svinger lidt fra produkt og forhandler, men som oftest får
man 2 års fuld garanti, og der er ikke problemer med reparationer
hos FotoKoch og TechnikDirekt, (min erfaring indskrænker sig til disse)
det ta'r ca de samme 5 uger som i Danmark. Forsendelsen er lidt dyrere,
men med øget forsikringssum til 8.000,- kr, er det ikke meget.
mvh Knud