Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual Canon EOS 30
Fra : J W Nielsen

Dato : 22-02-06 08:15

Hej...
Har netop tabt mit trofaste Minoltakamera og har istedet fået fat i et Canon
EOS30 - med spansk brugervejledning !!!
Nu er der en del funktioner på det EOS30 og spansk er ikke min strækeste
side...
Har nogen af jer mulighed for at hjælpe ?
Noget jeg måtte låne og kopiere ?
Eventuelt et link ?

Jeg ville naturligvis foretrække en dansk vejledning, men engelsk eller tysk
er også en mulighed.
Har "googlet" lidt, men fandt ikke rigtigt noget!

Mvh Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 09:57

http://www.amazon.com/gp/product/1874031487/103-6800513-0207032?v=glance&n=2
83155
http://www.oldtimercameras.com/ephotozine/stock/Model.asp?Model=2172&ModelPa
ge=true
http://www.aavon.com/canon.html
http://www3.canon.de/pro/bda/fot/eos/
http://consumer.usa.canon.com/app/pdf/slr/elan7n_instructions.pdf

Poul B-H

Fra : J W Nielsen

Dato : 22-02-06 12:19

Hej Poul...

Sådan !!! - Halvanden time efter mit indlæg er svaret der
Tusind tak for hjælpen...

/Jørgen