Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon AF-S DX VR 18-200mm/3.5-5.6 G IF ED ~
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 13-02-06 19:13

Hej En af mine venner søger 18-200 VR linsen, men den synes ikke at være til
at opdrive. Ved i hvorfor?

/henrik

Fra : Thomas

Dato : 13-02-06 20:35

"Henrik Rasmussen" <tænkt@e-mail.dk> wrote in message
> Hej En af mine venner søger 18-200 VR linsen, men den synes ikke at være
> til at opdrive. Ved i hvorfor?

Fordi den er ny og har en sjælden høj kvalitet for en 11x zoom... og fordi
Nikon Europa åbenbart står bagerst i køen når der fordeles nyt Nikon udstyr.

Jeg har dog fået min 18-200 VR og er meget tilfreds med den. Den er faktisk
så god, at jeg efterfølgende har solgt min Sigma 70-200 f/2,8.

Mvh.
Thomas

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-02-06 20:50

Thomas skrev:
> "Henrik Rasmussen" <tænkt@e-mail.dk> wrote in message

> Fordi den er ny og har en sjælden høj kvalitet for en 11x zoom... og fordi
> Nikon Europa åbenbart står bagerst i køen når der fordeles nyt Nikon udstyr.

Det ser ud til, vurderet ud fra posts på internationale grupper, at også
USA venter længe på den (d200) så mon ikke Nikon har svært ved at
producere nok?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design Febr. 2006

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 13-02-06 22:03

Er der nogen steder man kan leje det omtalte objektiv, skal på en 3 uger
rundtur i Brasilien ?

Vh Sten

Fra : Thomas

Dato : 13-02-06 23:27

"Sten Nordstrøm" <stenn@webspeed.dk> wrote in message
> Er der nogen steder man kan leje det omtalte objektiv, skal på en 3 uger
> rundtur i Brasilien ?

Med 99,999% sikkerhed.... nej.

Thomas

Fra : F.Larsen

Dato : 14-02-06 00:09

"Henrik Rasmussen" <tænkt@e-mail.dk> wrote in message
> Hej En af mine venner søger 18-200 VR linsen, men den synes ikke at være
> til at opdrive. Ved i hvorfor?

Da jeg bestilte min fik jeg en forklaring om at Nikon havde kludder i
logistikken og at der lå et parti varer som skulle have været til danmark
som ikke var afsendt fra tyskland....

Leveringstid blev opgivet til 4-6 uger, måske længre ...

--
Flemming

Fra : Michal

Dato : 14-02-06 02:29

"Henrik Rasmussen" <tænkt@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej En af mine venner søger 18-200 VR linsen, men den synes ikke at være
> til at opdrive. Ved i hvorfor?

Jeg har lige kigget ved www.technikdirekt.de
Og der ser det ud til at de har den.

--
M.v.h.

Michal Juul

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 14-02-06 20:58

On Tue, 14 Feb 2006 02:28:58 +0100, "Michal" <mc (fjern) @duerher.dk>
wrote:

>Jeg har lige kigget ved www.technikdirekt.de
>Og der ser det ud til at de har den.

Næh. Der står bare "coming soon". I det mindste er der da kommet nogle
stykker her i Danmark. Jeg har hørt rygter om at England endnu ikke
har fået deres første sending.

M.v.h. Mikael
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Fra : Michal

Dato : 14-02-06 22:20

"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.NO_SPAM_HERE.dk> skrev i en
meddelelse news:scd4v1pkloh1bcmo2917clsheikc2aeb46@4ax.com...

> Næh. Der står bare "coming soon". I det mindste er der da kommet nogle
> stykker her i Danmark. Jeg har hørt rygter om at England endnu ikke
> [...]

Sorry min fejl.
Det havde jeg ikke lige set, men nu var klokken også mange

--
M.v.h.

Michal Juul

Fra : AS

Dato : 13-02-06 19:46

"Henrik Rasmussen" <tænkt@e-mail.dk> wrote in message
> Hej En af mine venner søger 18-200 VR linsen, men den synes ikke at være
til
> at opdrive. Ved i hvorfor?

Hvis man tænker hvor mange produceres og hvor mange prøver at købe lige
denne objektiv lige nu... så kan der være svaret.