Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
AF Hjælpely på Canon Speedlite 580EX
Fra : Heine Christensen

Dato : 05-02-06 18:21

Hej

Jeg har lige anskaffet mig sådan en fætter, da jeg blev træt af den
indbyggede flash på min 350D

Jeg har dog bemærket én for mig underlig ting. AF hjælpelyset har så vidt
jeg kan se 3 "lamper", jeg synes dog kun at det er de 2 der blinker/tænder
når der skal "måles"

Er det mig der ikke ved nok om det, eller er den 3. defekt? Jeg mener den
har lyst før - men er langt fra sikker.

Kameraet tager fine velbelyste billeder, og kan let stille skarpt. Jeg har
prøvet i forskellig belysning, for at se om det ændrer noget, hvilket det
ikke gør. Manualen siger heller ikke noget om det.

På forhånd tak.
HC

Fra : Mogens Hansen

Dato : 05-02-06 18:29

"Heine Christensen" <hc@_rem0ve_teamhm.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> [...]
> når der skal "måles"
>
> Er det mig der ikke ved nok om det, eller er den 3. defekt? Jeg mener den

Det har jeg ikke set på før.
Men din virker som min.
Det tredie øje bliver brugt til kommunikation når du sætter den "slave"

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Heine Christensen

Dato : 05-02-06 18:47

> Det har jeg ikke set på før.
> Men din virker som min.
> Det tredie øje bliver brugt til kommunikation når du sætter den "slave"

Hej, og tak for hurtigt svar.

Så fik jeg lige sat det på plads. Var bange for at den ikke var ok, selvom
den gør arbejdet virkeligt godt. Har allerede haft meget gavn af at kunne
bruge loft mv. til at reflektere lyset

HC