Hjælp til køb af kattelem
Fra : Mr. Nobody

Dato : 06-03-06 10:14

Hej vi skal have ny bagdør og skal have en kattelem,vi købte for nogle md
siden en på Nettorvet men den er ikke smart der sider en stor kant helle
vejen rundt det ser tosset ud.Derfor vil jeg gerne høre om i kan give et bud
på en ordentlig kattelem.

På forhånd tak

--

Hilsen Jesper
http://www.wanted-more.dk/

Hellere komme for sent i dette liv, end for tidligt i det næste.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 06-03-06 12:03

Mr. Nobody wrote:
> [...]
> sider en stor kant helle vejen rundt det ser tosset ud.Derfor vil jeg
> gerne høre om i kan give et bud på en ordentlig kattelem.

Vi har gode erfaringer med Staywell 300 serie deluxe.

De fås i hvid og koksgrå, og kan stå i 4 stillinger:

Åben - Åben indad - Åben udad - Lukket

Det er smart. Så kan vi bestemme hvornår kattene må gå ud og ind, og det
bruger vi til at holde dem inde om natten hvor risikoen for at det bliver
kørt over er størst (om dagen er den nærliggende vej for trafikeret til at
de går derop)

Vi købte den i et Bonnie Dyrecenter. Den var forholdsvis dyr, men den er god
og klemmer ikke deres haler.

--
/Lars

Community for Digitale Video Recordere & TV
http://www.recordere.dk