FreeBSD - har slette /usr/src/ og kan ikke~
Fra : Søren

Dato : 14-02-06 21:41

Jeg har slettet /usr/src/* og /usr/obj/* for at rydde op (det var måske så
allerede dér fejlen var). Nu vil jeg så gerne igen opdatere min FreeBSD til
nyeste RELEASE og så køre jeg en "/usr/local/bin/cvsup -g -L 2 -z
/etc/cvsupfile". Den køre igennem uden fejl, men der kommer ikke noget ned i
/usr/src/ så jeg kan ikke køre en "cd /usr/src/; make buildworld" da der
ikke er nogen filer der.

Har jeg misforstået noget eller burde den ikke rigtigt nok smide source
filer ned under /usr/src/ når jeg køre en cvsup?

Er der nogen gode ideér til en løsning?

Fra : Søren

Dato : 14-02-06 23:56

> [...]
> i /usr/src/ så jeg kan ikke køre en "cd /usr/src/; make buildworld" da der

Problemet løst. Jeg fandt løsningen, da jeg sad og kiggede i min
/etc/cvsupfile (den skulle jeg jo have sendt med første gang).
"src-all" stod til "tag=RELENG_6_1" men det er der jo ikke noget der hedder
(endnu), så da jeg skrev 6_0 kom det hele fint ned.