MS Windows
briani 27239
win xp pro
Fra : Ricko.

Dato : 05-03-06 08:20

Hej, har lige installeret min xp pro med sp2 integreret i den på en ny
maskine , gik så på win opdate og fik sku noget af et chok , der var
allerede 39 nye opdateringer at hente, til sikkerhed , nå men ned kom de, så
er det jeg spørger om der er nogen der ved hvornår sp 3 DK kommer frem i
dagens lys.

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-03-06 10:24

Hej

> [...]
> så er det jeg spørger om der er nogen der ved hvornår sp 3 DK kommer frem

SP3 kommer engang i 2007

Mvh Poul

Fra : Ricko.

Dato : 05-03-06 10:30

"Poul Johannsen" <poul_jo@privat.dk.> skrev i en meddelelse
> Hej

> SP3 kommer engang i 2007
>
> Mvh Poul
Haha ,Ja så kommer den nok samme dag som vista

Fra : jda

Dato : 05-03-06 12:31

Sun, 5 Mar 2006 10:29:45 +0100, ved hjælp af elektroniske
kommunikationsmidler udtrykte Ricko. sig i dk.edb.system.ms-windows på
følgende måde:

> "Poul Johannsen" <poul_jo@privat.dk.> skrev i en meddelelse

> Haha ,Ja så kommer den nok samme dag som vista

Mon ikke Vista når at komme før.
http://www.microsoft.com/windows/lifecycle/servicepacks.mspx Så kan de
bagefter sende IE7 og MP11 ud til XP i SP3. De vil nok næppe annoncere de
to ting andre steder end i Vista.
--
Jakob

Fra : Benny Nissen

Dato : 05-03-06 14:42

jda wrote:

> Mon ikke Vista når at komme før.
> http://www.microsoft.com/windows/lifecycle/servicepacks.mspx Så kan de
> bagefter sende IE7 og MP11 ud til XP i SP3. De vil nok næppe annoncere de
> to ting andre steder end i Vista.

Hvad skal man med IE7 og MP11 i XP, når nu Vista er kommet på gaden med
disse ting indbygget ?

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : PeetDK

Dato : 05-03-06 15:32

Ja det er jo nok ikke alle der lige går ud og køber en ny win når der kommer
en ny så jeg bliver ved win xp et stykke tid

Fra : jda

Dato : 05-03-06 19:18

Sun, 05 Mar 2006 14:41:52 +0100, ved hjælp af elektroniske
kommunikationsmidler udtrykte Benny Nissen sig i dk.edb.system.ms-windows
på følgende måde:

> Hvad skal man med IE7 og MP11 i XP, når nu Vista er kommet på gaden med
> disse ting indbygget ?

Jeg gider ikke røre ved Vista før SP1 er kommet
--
Jakob

Fra : John

Dato : 13-03-06 02:30

> Jeg gider ikke røre ved Vista før SP1 er kommet

Og jeg gider ikke det XP-lort, holder mig til Windows 2000.

MVH
John