MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
xp kan kun downloade 2 filer ad gangen hvo~
Fra : Peter Caspersen

Dato : 04-03-06 20:06

Hej jeg køre xp mit problem er at når jeg er på en hjemmeside og jeg feks.
ser 10 filer jeg gerne vil hente
så kan jeg starte 2 downloads op af gangen, derefter skal jeg vente med den
næste til jeg er færdig med
en af de første, jeg kan huske at i den gamle Win98 da kunne jeg rette på
det så jeg feks. kunne sætte den til
max 15 filer på en gang hvis det var det jeg ville, men jeg kan desvære ikke
finde det sted i xp, håber at der
er nogle der kan hjæpe.

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : Nørd

Dato : 04-03-06 20:04

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000019
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000019

Mvh. Nord

Fra : John

Dato : 04-03-06 20:15

"Peter Caspersen" <pc@caspernet.dk> skrev i en meddelelse

> når jeg er på en hjemmeside og jeg feks.
> ser 10 filer jeg gerne vil hente
> så kan jeg kun starte 2 downloads af gangen

Tip:
http://www.tweakxp.com/article37086.aspx

Eller prøv evt::
http://www.snapfiles.com/Freeware/downloader/fwdown.html