MS Windows
briani 27239
Hjælp til "hjælp og support"
Fra : Jan

Dato : 04-03-06 15:34

Hej

Da jeg i dag havde brug for windows egen hjælpefunktion, virkede denne ikke.
Jeg kører Win XP pro. Trykkede på start gik op til "hjælp og support"
trykkede på denne, men der skete bare ingenting. Og sådan er det stadig. Det
har virket. Hvad sker der ?
Den er også begyndt at bede om password for at kunne logge på vores lille
private netværk. Trykker jeg "Enter" logger den på uden at jeg skriver
noget. Hvordan får jeg den til at logge på uden at bede om password ?

Venligst

Jan

Fra : Nørd

Dato : 04-03-06 20:15

> Da jeg i dag havde brug for windows egen hjælpefunktion, virkede denne
ikke.

Gå i start / kør skriv services.msc find hjælp og support
i højre side, marker den højrerklik på den og vælg egenskaber
der sætter du den til Automatisk og trykker på start-knappen.

Mvh. Nord

Fra : Jan

Dato : 04-03-06 23:28

"Nørd" <Nørd@c.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i højre side, marker den højrerklik på den og vælg egenskaber
> der sætter du den til Automatisk og trykker på start-knappen.

Hej

Ok det prøvede jeg så. Den stod allerede til automatisk. Jeg prøvede at
genstarte den. Det virkede heller ikke.
Såååeeee hvad gør jeg nu ?

Venligst

Jan

Fra : Nørd

Dato : 04-03-06 23:38

"Jan" <Spørg@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Ok det prøvede jeg så. Den stod allerede til automatisk. Jeg prøvede at
> [...]
Systemgendannelse eller en Reparation install Windows
Husk tryk ikke R første gang den spørger hvad du vil.