MS Windows
briani 27239
Blå Skærm
Fra : Thomas gade

Dato : 03-03-06 12:46

I ny og næ når jeg arbejder får jeg en blå skærm med hvid skrift,
hvorefter min pc genstarter. JEg kan ikke nå at læse hvad den skriver på
den på den blå skærm, så er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg
"fryser" den blå skærm så jeg kan se hvad der står.

Mvh
Thomas

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 03-03-06 12:55

"Thomas gade" <placeit-fjern-@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>blå skærm, så er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg "fryser" den

Højreklik på "denne computer" vælg "egenskaber" fanebladet "avanceret" og
fjern fluebenet i "genstart automatisk" så skulle den ikke genstarte. Jeg
går ud fra, det er XP du kører.

/Ole

Fra : L.E.P.

Dato : 03-03-06 13:02

Fri, 03 Mar 2006 12:46:27 +0100, skrev Thomas gade
> [...]

>den på den blå skærm, så er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg
>"fryser" den blå skærm så jeg kan se hvad der står.

Gå ind i:

Kontrolpanel > System > fanen Avanceret > Afsnit Start og
Genoprettelse > Knap Indstillinger

Fjern hak ved Genstart Automatisk, så vil maskinen ikke genstarte hvis
der opstår en fejl og du kan læse hvad der står på den blå skærm.

Hilsen Lars

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 03-03-06 13:04

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fjern hak ved Genstart Automatisk, så vil maskinen ikke genstarte hvis
> der opstår en fejl og du kan læse hvad der står på den blå skærm.

Rart at se, vi er enige *GG*.

/Ole

Fra : Thomas gade

Dato : 03-03-06 14:13

Thomas gade wrote:

> [...]
> på den på den blå skærm, så er der nogen der kan fortælle mig hvordan
> jeg "fryser" den blå skærm så jeg kan se hvad der står.

Tak for svar.

Mvh Thomas