MS Windows
briani 27239
Install Windows XP
Fra : Transporter

Dato : 02-03-06 13:55

Har monteret ny HD i min computer, efterfølgende installerede jeg, den med
maskinen købte Windows CD-ROM - Windows XP Home. Den kørte også fint
igennem, men forlangte på ingen tidspunkt koden. Efter installation kom en
meddelelse 30 dage til registrering, dette forsøgte jeg så, men fik en
meddelelse at dette program var registreret. Hvad kan jeg gøre.
FL H

Fra : Henning

Dato : 02-03-06 14:12

On Thu, 2 Mar 2006 13:55:13 +0100, "Transporter" <dexta@skov.mail.dk>
wrote:

> [...]
>meddelelse 30 dage til registrering, dette forsøgte jeg så, men fik en
>meddelelse at dette program var registreret. Hvad kan jeg gøre.

Kontakt Microsoft og få en ny registreringssnøgle (Det er også det
forslag Windows givre dig - endda incl. telefonnummer.)

Fra : Ricko.

Dato : 02-03-06 14:32

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Kontakt Microsoft og få en ny registreringssnøgle (Det er også det
> forslag Windows givre dig - endda incl. telefonnummer.)

Haha god fornøjelse

Fra : PHM

Dato : 02-03-06 17:22

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Haha god fornøjelse

Hvorfor det, jeg har da flere gange ringet til dem på deres gratisnummer,
fordi jeg har skiftet for meget ud i mine pcér, og windows herefter ikke
kunne registreres.

De er da vældig flinke til at hjælpe med nyt nummer, hver gang, bare man har
en licensnøgle.

V.H. Peter 7400

Fra : Ricko.

Dato : 02-03-06 17:52

"PHM" <phm@tele2FJERNadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne registreres.
>
> De er da vældig flinke til at hjælpe med nyt nummer, hver gang, bare man

Og en masse tid til rådighed

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-03-06 18:15

Ricko. wrote:

> Og en masse tid til rådighed

Arh, hold da op. Det tager max 10min.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=857403&page=1

Fra : PHM

Dato : 02-03-06 19:26

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Arh, hold da op. Det tager max 10min.

Jeps, lige nøjagtig, har prøvet at komme igennem med det samme, så deeet.

V.H. Peter 7400

Fra : Calle.

Dato : 03-03-06 17:48

Ricko. wrote:
> "PHM" <phm@tele2FJERNadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Og en masse tid til rådighed

nej, det er ikke nødvendigt

--
**** Calle. ****

Fra : Calle.

Dato : 03-03-06 17:47

Ricko. wrote:
> "Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Haha god fornøjelse

Det tar ikke mange min. i telefonen. det er en robot du får fat i

--
**** Calle. ****

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-06 18:16

Henning skrev:

>Kontakt Microsoft og få en ny registreringssnøgle

Hvis det er OEM-version, som har fulgt med en »mærkevarecomputer«
behøver man ikke altid at skulle aktivere XP og det burde sådan
set være i orden og bør kunne opdateres.
så ryger du på min ignoreringsliste.