MS Windows
briani 27239
Lyde i XP til Sklype?
Fra : Mr. Mox

Dato : 28-02-06 21:37

Jeg har prøvet at sætte dette i telefoni.ip, men ikke hørt noget. Kan
nogen sige mig hvor jeg skal spørge?

Spørgsmål om SKYPE er det her?

Hvis jeg bruger headset kan jeg ikke samtidig høre PC'ens højtalere.
Hvis nogen kalder mig er der ikke noget lydsignal, så jeg opfatter kun
opkaldet hvis jeg sidder med headset på hele tiden.

Jeg har været i Kontrolpanel, Lyd og lydenheder, men kan tilsyneladende
kun have enten headset eller højtalerne i funktion, ikke begge samtidig?

Jeg vil jo gerne kunne arbejde med andre opgaver, og så kunne blive
advaret med en lyd.

Undskyld hvis jeg er gået forkert.

mvh Mr. Mox

Fra : p e r

Dato : 28-02-06 22:34

"Mr. Mox"

> Spørgsmål om SKYPE er det her?
>
> Hvis jeg bruger headset kan jeg ikke samtidig høre PC'ens højtalere.

> Undskyld hvis jeg er gået forkert.

Hvis du sætter hovedtelefonstikket i dit højttalersæt afbryder du
højttalerne. Hvis du sætter det i lydkortets udgang istedet for højttalerne
får højttalerne heller ikke noget signal.

Som jeg fatter dit spørgsmål er det enten eller.

Og altså ikke begge dele samtidig.

Ja, du er gået forkert, men det er man næsten altid i en dansk NG, hvor det
er sikrest at sætte OT foran hvadsomhelst for at undgå skældud...

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-03-06 00:46

"Mr. Mox" <nytjens@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun have enten headset eller højtalerne i funktion, ikke begge samtidig?
>
> Jeg vil jo gerne kunne arbejde med andre opgaver, og så kunne blive

Du skriver ikke meget om, hvorledes du har forbundet højttalere og headset,
så der skal gættes lidt.
Mens ellers kan du nok klare det med et fordelerstik til lyskort, hvor du så
sætter højttaler til det ene hul og headset til det andet.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=664812061&n=672763476

Kurt