MS Windows
briani 27239
Adobe reader
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-06 13:34

Hej

Nogen der har samme problem som jeg, når man trykker på et link til en PDF
fil i både Internet explorer og Firefox, fryser Adobe readeren, og tager
browseren med i købet i 98% af tilfældene.. Hvis man skyder acrord32.exe ned
og prøver igen, kommer det tit til at virke. Men nu har det snart været
sådan efter mange opdateringer fra adobe, løser de aldrig problemet med
deres skodprogram, eller hvad sker der?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-02-06 13:41

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>og prøver igen, kommer det tit til at virke. Men nu har det snart været
>sådan efter mange opdateringer fra adobe, løser de aldrig problemet med

Problemet må ligge i opsætningen på din maskine - Jeg har Adobe Reader
installeret på mange maskiner og oplever ingen problemer....

<mlr>

Fra : O. Skjold

Dato : 26-02-06 13:55

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Nogen der har samme problem som jeg, når man trykker på et link til en PDF
> fil i både Internet explorer og Firefox, fryser Adobe readeren, og tager
> browseren med i købet i 98% af tilfældene..

Ja det er gerne hvis den venter på svar i et skjult vindue. Tidligere var
problemet dog værre, jeg har ikke oplevet det på det seneste.

> løser de aldrig problemet med deres skodprogram, eller hvad sker der?

Eller er Foxit-readeren et godt alternativ, fylder ingenting, er hurtig og
gratis: http://www.foxitsoftware.com/

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 26-02-06 17:58

O. Skjold skrev:

> [...]
> var problemet dog værre, jeg har ikke oplevet det på det seneste.

> Eller er Foxit-readeren et godt alternativ, fylder ingenting, er

Kan kun bakke op omkring foxit - jeg er selv utroligt glad for den.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 26-02-06 13:53

> [...]
> at virke. Men nu har det snart været sådan efter mange opdateringer fra adobe, løser de aldrig problemet med deres skodprogram,

Jeg har aldrig oplevet problemer hverken hjemme eller på arbejdet så jeg
er ret sikker på det er din PC's opsætning der er problemet.
Brug i øvrigt den sidste ver. af 7 - den er meget hurtigere end. f.eks. 6.x

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 26-02-06 18:02

Bjarke Hansen skrev:
> [...]
> virke. Men nu har det snart været sådan efter mange opdateringer fra
> adobe, løser de aldrig problemet med deres skodprogram, eller hvad

Som et forsøg på en løsning kan du jo prøver at afinstallere adobe reader,
rense registeringsdatabasen med f.eks. RegClean[1] og derefter geninstallere
med den nyeste version eller som også anbefalet skifte til Foxit[2].

[1]
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,4666,RSS,RSS,00.asp

[2]
http://www.foxitsoftware.com/download.htm

Fra : Kajo

Dato : 27-02-06 22:15

"Bjarke Hansen" skrev i en meddelelse
> [...]
> været sådan efter mange opdateringer fra adobe, løser de aldrig problemet
> med deres skodprogram, eller hvad sker der?

Har aldrig været ude for noget lignende, mon ikke bare det er en
skodopsætning du har på din pc/mac

--
mvh kajo