MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
avanceret regnemaskine?
Fra : HPF

Dato : 22-02-06 10:25

Jeg mindes at have læst at der i xp er en mere avanceret regnemaskine der
skal startes fra "kør" ?

Fra : emj

Dato : 22-02-06 11:15

HPF skrev:

>Jeg mindes at have læst at der i xp er en mere avanceret regnemaskine der
>skal startes fra "kør" ?

Ja med "calc"
Kan også startes fra tastaturer med regnemaskinetast.
Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-02-06 12:06

emj wrote:
> Ja med "calc"
> Kan også startes fra tastaturer med regnemaskinetast.
> Hilsen emj

Den giver hos mig samme regnemaskine, som man får gennem
menuerne.

Men der kan man i options/egenskaber vælge om man vl have den
"almindelige" eller den "videnskabelige" udgave

Jan

Fra : Holst

Dato : 22-02-06 11:35

HPF wrote:

> Jeg mindes at have læst at der i xp er en mere avanceret regnemaskine der
> skal startes fra "kør" ?

Jeg kender kun den almindelige lommeregner, men i den kan man i en af
menuerne skifte mellem en standardudgave og en videnskabelig udgave af
lommeregneren. Sidstnævnte har ikke overraskende flere muligheder.

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 22-02-06 16:10

"HPF" <hpfkf@hotmail.com> skrev:

>Jeg mindes at have læst at der i xp er en mere avanceret regnemaskine der
>skal startes fra "kør" ?

Ellers kan du hebte en her:

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--