MS Windows
briani 27239
Fejl i Windows Internet explore
Fra : Michael

Dato : 19-02-06 15:57

Min Explore nægter nogen gange at starte op.

Jeg får fejlmeddelesen

Microsoft Visual C++ runtime library
This application has requestet the Runtime to terminate it in an unsual way.
Please contact the application's support team for more information.

Jeg har ledt på Microsoft Support men kan ikke finde noget.
Jeg har installeret alle Windows updates.

Windows er XP SP2, og IE er Version. 6.o.2900.2180.xpsp_sp2_qdr.050301

Det der sker er som nævnt at IE ikke vil starte op. Jeg kan godt have en
kopi af IE kørende - startet op via stifinder/favoritter, men samtidig få
fejlen på en ny kopi af IE.
Jeg har prøver at køre Recovery, men der mangler intet - tilsyneladende.

Jeg gætter på at jeg har en dårlig dll fil et eller andet sted, men hvordan
finder jeg ud af hvilken og kan den udskiftes?

--
Med venlig hilsen - På forhånd tak - det vil være vigtigt for mig at undgå
en nyinstallation !!!!

Michael

Fra : John

Dato : 21-02-06 17:09

"Michael" skrev i en meddelelse

> Min Explore nægter nogen gange at starte op.

Manuel virus scanning kan nogle gange hjælpe med at løse 'uforklarlige'
problemer..

IEFix, et gratis reparationsværktøj:
http://majorgeeks.com/download4467.html

Mvh John