MS Windows
briani 27239
Genvej til P3 netradio?
Fra : Lars

Dato : 19-02-06 10:52

Hej.
Med fare for at det er den forkerte gruppe, spørger jeg alligevel.
Jeg kan ikke finde dk.teknik.htpc via cybercity newsserver så jeg prøver
her.

Jeg bruger mce og vil i den forbindelse gerne have linket til soft&pop R&B
p3 og sport men kan ikke lige lure dem fra p3's hjemmeside, findes der en
venlig sjæl som kna hjælpe?
vh Lars

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-02-06 12:42

Lars wrote:
> Hej.
> Med fare for at det er den forkerte gruppe, spørger jeg alligevel.
> Jeg kan ikke finde dk.teknik.htpc via cybercity newsserver så jeg
> prøver her.

Ok du bruger OE. Prøv at nulstille liste og der efter søge på htpc.

> Jeg bruger mce og vil i den forbindelse gerne have linket til
> soft&pop R&B p3 og sport men kan ikke lige lure dem fra p3's
> hjemmeside, findes der en venlig sjæl som kna hjælpe?

I don't know

mvh
Henning

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 19-02-06 14:44

"Lars" <Sorry@No.email> skrev i en meddelelse
> [...]
> p3 og sport men kan ikke lige lure dem fra p3's hjemmeside, findes der en
jeg ville nok bruge :
http://www.dr.dk/netradio/
så har du adgang til alle deres netradio-kanaler...

Fra : jda

Dato : 20-02-06 02:58

Sun, 19 Feb 2006 10:52:00 +0100, ved hjælp af elektroniske
kommunikationsmidler udtrykte Lars sig i dk.edb.system.ms-windows på
følgende måde:

http://www.dr.dk/netradio/wmp.asp eller
http://www.dr.dk/netradio/afspillere.asp står de direkte link
--
Jakob

Fra : Lars

Dato : 20-02-06 18:15

> På http://www.dr.dk/netradio/wmp.asp eller
> http://www.dr.dk/netradio/afspillere.asp står de direkte link
> -- > Jakob

SMUKT.... tak for hjælpen
vh Lars

Fra : jda

Dato : 21-02-06 07:27

Mon, 20 Feb 2006 18:14:40 +0100, ved hjælp af elektroniske

Velbekomme
--
Jakob