MS Windows
briani 27239
Kan ikke streame WMA via IE
Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 00:26

Hej NG,

Jeg har tidligere skrevet et indlæg, men er nu kommet frem til noget, som I
måske kan hjælpe mig med, og skriver derfor et nyt indlæg, som jeg håber, I
kan hjælpe med:
Efter at have kørt recovery cd'er for et par dage siden og alle updates via
Win Update, så kan jeg ikke streame Windows Media Player via IE, f.eks.
DR.dk / Deadline tv.

Jeg får en fejlbesked og muligheden for at rapportere den til MS.
Det har jeg gjort.

I logbogen står følgende:

Fejlagtigt program wmplayer.exe, version 10.0.0.3646, fejlagtigt modul
ntdll.dll, version 5.1.2600.2180, fejlagtig adresse 0x0001142e.

Følgende står også i logbogen:
Fejl-bucket 133348837.

Har denne her side noget med løsning af problemet at gøre?
http://support.microsoft.com/?kbid=907658

Det som undrer mig ved siden er, at jeg får samme fejlbesked ved stream via
f.eks. Real Player via IE.
Så det er ikke bare et WMA problem, men også et IE problem, tror jeg.

Kører Win xp home dansk med alle updates.
Har ikke spyware og virus (så vidt jeg ved ifølge programmer).
Tidligere har jeg aldrig haft problemet. Har kørt med nuværende computer i
1½ år.
Problemet er kommet efter at jeg kørte recovery disks.
Tror det har noget at gøre med win update til IE /WMA i jan/feb, som har
lavet kludder i det hele. Men det er bare noget jeg tror.
Eneste jeg har gjort ellers er at opdatere min ram fra 2x256 mb til 1x256 og
1x1gb, så jeg nu har 1,25 gb. Jeg har ikke konfigureret noget specielt i den
retning - skal man det ud over windows automatisk genkender ?

/Muster

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 10:31

Jeg har nævnt WMA i denne tråd. Jeg mener hermed WMP (windows media player)
Jeg har prøvet at installere denne her, men det duer heller ikke:
http://support.microsoft.com/?kbid=907658

Min konklusion er at dette her Microsoft er noget rigtig skod. Føj hvor er
de ringe.
Tænkt at jeg skal slås med sådan noget her. For DÅRLIGT Microsoft !