MS Windows
briani 27239
Program til CD-labels, Win XP
Fra : Kim Schroeder

Dato : 15-02-06 22:01

Min bedre halvdel har lige fået en XP-maskine med Nero Cover
Designer. Problemet er, at det ikke laver en sammenhængende label
- der bliver kreeret en for- og bagside under hinanden som to separate
retvendte billeder.

På en anden maskine (Win 98) har vi WinOnCD, som fungerer fint
- den printer en label lige til at klippe ud og sætte ind.
Programmet vil desværre ikke køre under Win XP.

Nogen der ved, hvordan man får Nero til at udskrive en label, som er
anvendelig - eller kender et andet program til XP som er godt ?

Kim

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 16-02-06 02:44

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der ved, hvordan man får Nero til at udskrive en label, som er
> anvendelig - eller kender et andet program til XP som er godt ?

Mener du ikke covers? Brug UnderCoverXP, det bedste jeg har set til dato.
http://www.undercoverxp.tk/

Flemming Nielsen

Fra : Kim Schroeder

Dato : 17-02-06 03:59

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i en meddelelse news:c3c08$43f3d8f1$3e3d90fb$7069@news.arrownet.dk...

> Mener du ikke covers? Brug UnderCoverXP, det bedste jeg har set til dato.
> http://www.undercoverxp.tk/

Jo, cover er vel det rette ord - altså omslaget indeni CD-plastik hylstret/kassen.

Tak for linket - vil undersøge det snarest.

Kim

Fra : Pico

Dato : 17-02-06 00:42

Kim Schroeder wrote:
> [...]
>
> Nogen der ved, hvordan man får Nero til at udskrive en label, som er
> anvendelig - eller kender et andet program til XP som er godt ?

Jeg har lavet en skablon i MS Publisher og den er simpelthen lavet med
målene fra et almindeligt cover. Det er så bare at fylde det iskablonen
man ønsker. Har du ikke Publisher kan de fleste programmer bruges,
grunden til at jeg bruger Publisher er at det er lettere at styre
objekter mm. i et program der er beregnet til sådan noget.
Pico