MS Windows
briani 27239
Problem med windows update
Fra : Lars Thomsen

Dato : 13-02-06 11:46

Hej

XP Home SP2 Norsk udgave (er i Norge nu)

Update-ikonet vises ved siden af uret, men så sker der ikke mere.
Når jeg går ind manuelt via IE låser IE fuldstændigt - nogle gange lykkes
processen dog og det vises, at jeg mangler en masse opdateringer. Når jeg
prøver at opdatere, vises et tomt vindue over opdateringsstatus, og så sker
der ikke mere.

Eller virk alt tilsyneladende normalt - kan tilgå alle hjemmesider og bruge
prgrammer.

Hvad kan være galt og hvordan løser jeg problemet?

Hej fra Lars

Fra : Lars Thomsen

Dato : 15-02-06 13:35

Okay fandt ud af, at det havde med BITS-servicen at gøre - og at det
muligvis var forårsaget af en fejl under afinstallering af et eller andet
program.

Efter geninstallering af SP2 virker WU som det skal!

Til orientering!

Lars