MS Windows
briani 27239
registrerings database
Fra : Tue

Dato : 10-02-06 22:48

Hej

er der nogen der ved hvor i registrerings databasen at display properties
bliver sat.
Jeg har en PC hvor fanebladene til desktop og screen saver er væk

mvh Tue

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-06 17:56

Tue wrote:
> er der nogen der ved hvor i registrerings databasen at display
> properties bliver sat.
> Jeg har en PC hvor fanebladene til desktop og screen saver er væk

Du glemmer at fortælle hvilken Windows version du taler om.

Hvis der er tale om Windows XP, så findes der er udmærket web-site her:
http://www.j79zlr.com/gphome.php
hvor du kan se en liste over de fleste policies og hvor de gemmer sig i
reg.databasen. Ifølge listen, så bør du kigger her:

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System

Kig efter "NoDispBackgroundPage" og "NoDispScrSavPage".
Hvis de er der, så sæt begge værdier (DWORDS) = 0.

-E.G.

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-06 18:26

El Guapo wrote:

> [...]
>
> Kig efter "NoDispBackgroundPage" og "NoDispScrSavPage".
> Hvis de er der, så sæt begge værdier (DWORDS) = 0.

Jeg burde måske lige have nævnt, at dette (ovennævnte) ikke er de
Display Properties, som du spørger efter, men derimod de POLICIES,
som gør at du mangler de 2 faneblade. Ved at nulstille eller helt fjerne
de 2 nøgler, så skulle du få dine faneblade tilbage.

-E.G.

Fra : Tue

Dato : 11-02-06 20:54

Hej

Det er XP og det fungerer, tak for hjælpen og det spændene link.

Tue