MS Windows
briani 27239
proceslinien uden for kontakt.
Fra : michael bs

Dato : 10-02-06 16:20

Min nye computer har fået et mærkeligt problem. (XP home). ca hver anden
eller tredie gang jeg starter maskinen kan jeg ikke klikke på start eller
nogen nogen af ikonerne på proceslinien. Det er helt uden for rækkevidde.

Hvis jeg derimod klikker på en mappe eller fil jeg har liggende på
skrivebordet er der ingen som helst problemer. Alt virker. Jeg kan bare ikke
komme i kontakt med det via proceslininen.

Hvis jeg fx åbner IE fra en genvejstast på tastaturet, åbner IE normalt.
Hvis jeg så går op i hjørnet af browservinduuet og klikker på minimer, ryger
det jo ned i procslinien og så kan jeg ikke åbne det igen fra proceslinien
fordi den er helt død.
Hvad kan dette irriterende fænomen skyldes ?

Fra : Martin Henriksen

Dato : 10-02-06 16:23

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:43ecaee6$0$27564$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> proceslinien fordi den er helt død.
> Hvad kan dette irriterende fænomen skyldes ?

Har periodisk samme problem. Ved ikke hvorfor.
Højreklik skrivebord> Klik på opdater
Det plejer at hjælpe.

Med venlig hilsen
Martin Henriksen
Albertslund

Fra : michael bs

Dato : 11-02-06 10:48

"Martin Henriksen" <plot@flop.dk> skrev i en meddelelse

> Har periodisk samme problem. Ved ikke hvorfor.
> Højreklik skrivebord> Klik på opdater
> Det plejer at hjælpe.

ok. Desværre hjælper "opdater" ikke hos mig. Kun genstart hjælper.

mvh Michael

Fra : Ralph Qwinten

Dato : 17-02-06 19:40

Prøv at slette ikonet på proceslinjen, træk det derefter ned fra
skrivebordet, virkede hos mig.

RQ.