MS Windows
briani 27239
ActiveX Com Sections
Fra : Hagar

Dato : 09-02-06 16:37

Hej i gruppen

Jeg har nogle problemer med at køre norton systemworks på min maskine: den
har kørt fint før; men nu er der så øjensynligt kommet noget på computeren
som norton ikke bryder sig om: det er når jeg vil køre windocktor det går
galt; programmet lukker ned: hvis jeg går ind og vælger Windows registry
scan activex com sections fra; så kører det fint:
nu er det jeg gerne vil vide hvad activex com sections er for en fætter;
nogen der kan løfte sløret ?

hagar

Fra : Rudi Stegen

Dato : 10-02-06 15:18

Hej Hagar, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> nu er det jeg gerne vil vide hvad activex com sections er for en
> fætter; nogen der kan løfte sløret ?

Mon ikke det har noget med det forb%#% ActiveX at gøre, dvs. fx
<http://www.webopedia.com/TERM/A/ActiveX_control.html>.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Hagar

Dato : 11-02-06 01:16

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det har noget med det forb%#% ActiveX at gøre, dvs. fx
> [...]

Det lyder meget sandsynligt det er den ved jeg skal gå. Jeg har til en start
fjernet programmet fra Norton, og så installeret det igen, bare for at se om
det var løsningen, men det var det ikke. Jeg må gå noget mere i dybden med
det, og eventuelt se om der findes noget der kan finde og beskrive hvad de
forskellige ActiveX sager er for noget, og som jeg har på min maskine.
Takker for linket

Hagar