MS Windows
briani 27239
autorun virker ikke på mit cd rom afspille~
Fra : mvama

Dato : 08-02-06 16:39

Når jeg isætter en cd i drevet, så plejer autorun at vise på skærmen,hvad
der er på cden.Det gør mit cd drev ikke mere,.nogen har forslået ,at gå ind
i kontrolpanel og højre klikke på drevet og tryk på egenskaber derefter på
automatisk afspilning.Men uanset,hvad jeg trykker på under autoinstil.kan
jeg ikke få drevet til at starte automatisk op, hvad er der galt? mvh.mvama
nb,jeg vil lige indsætte denne news,der har noget af det samme.

"Jeg har to stk CD/DVD drev, når jeg lægger en Fx musik Cd i et af drevene,
så registrerer drevet at den er der og åbner en mappe som er drevets navn
hvor lydfilerne så ligger, der kan jeg så trykke på en lydfil og den starter
med at spille som den skal !"
Men hvorfor starter den ikke bare min media player som den før har gjort ??
Jeg har prøvet at klikke på drevene i denne Computer, egenskaber og så
autoplay, men det hjælper ikke. Så er det at jeg spørger, er der andre
steder i windows hvor man kan stille på noget der har relation til dette. ??
--

Mvh Bent M.