MS Windows
briani 27239
Filgendannelsesprogram
Fra : c

Dato : 07-02-06 15:54

Jeg er ude efter et program der kan genskabe filer på crashede diske og
memorydimser. Filescavenger,
http://www.snapfiles.com/features/filescavenger-803-408352.php, gør
jobbet, men jeg vil lige høre om I kan anbefale noget andet, inden jeg
begynder at kaste penge efter dem.

Bedste hilsner Rune

Fra : emj

Dato : 07-02-06 16:09

c skrev:

>Jeg er ude efter et program der kan genskabe filer på crashede diske og
>memorydimser. Filescavenger,

Freeware kan hentes her
http://www.handyrecovery.com/download.shtml

Hilsen emj

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 07-02-06 16:34

emj <emj@> skrev:
Tue, 07 Feb 2006 16:09:26 +0100 i dk.edb.system.ms-windows

>Freeware kan hentes her
>http://www.handyrecovery.com/download.shtml

"Handy Recovery 2.0 is provided with 30-day trial period.
During this time you will be able to try all its features
and decide if you really like our product and want to buy it.
The evaluation version can recover 1 file per day."
- Kalder du det freeware?

Derimod findes der:
PC INSPECTOR™ File Recovery 4.x is so-called FREEWARE.
This means that the software does not cost you a single penny.

Erik Helmer Nielsen

Fra : emj

Dato : 09-02-06 08:27

Erik Helmer Nielsen skrev:

> [...]
>and decide if you really like our product and want to buy it.
>The evaluation version can recover 1 file per day."

Du kunne jo lige gå lidt længere ned på samme side og kikke bedre
efter, før du udstiller mig som tumpe.
Hilsen emj

Fra : jda

Dato : 09-02-06 23:31

Thu, 09 Feb 2006 08:27:20 +0100, emj følte behov for at lette sit hjerte
og sagde derfor i dk.edb.system.ms-windows:

> Du kunne jo lige gå lidt længere ned på samme side og kikke bedre
> efter, før du udstiller mig som tumpe.
> Hilsen emj

Hvad er der nu galt ved at blive udstillet som en tumpe :¤) ?
--
Jakob

Fra : emj

Dato : 10-02-06 09:06

jda skrev:

>Hvad er der nu galt ved at blive udstillet som en tumpe :¤) ?

Du ved åbentbart ikke læse.

Hilsen emj, som ikke har noget mod "tumber"

Fra : Calle.

Dato : 11-02-06 12:04

emj wrote:
> Du ved åbentbart ikke læse.

du er da ihvertfald en tumpe til at skrive
--
**** Calle ****

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-02-06 22:52

"c" <runewj@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.snapfiles.com/features/filescavenger-803-408352.php, gør
> jobbet, men jeg vil lige høre om I kan anbefale noget andet, inden jeg

www.pcinspector.de

Her kan du hente gratisprogram til både diske og memory cards. På dansk.

Kurt