MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Install Explore 6 (Browser) igen med ~
Fra : Joergen

Dato : 05-02-06 17:23

Min søns pc browser explore6 virker ikke som den skal, når han søger på
noget(hjemmeside etc.) kommer det søgte frem i kort tid,hvorefter startsiden
atter dukker frem igen.Derfor ville jeg install explore6 igen med"TweakLite
Assorted",men når jeg så bruger det, melder install,at jeg har en ny explore
og derfor ikke kan.Jeg har før brugt dette program hvis der har været fejl
på browseren.Nu har jeg så install "crazy browser" og der kan han godt søge
uden det søgte forsvinder.Det er en udemærket browser,men det beste ville jo
være, at også Microsoft browser explore virker.
mvh. jama

Fra : knudsen

Dato : 06-02-06 01:17

"Joergen" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan han godt søge uden det søgte forsvinder.Det er en udemærket
> browser,men det beste ville jo være, at også Microsoft browser explore

Prøv dette link
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

knudsen

Fra : Joergen

Dato : 06-02-06 02:57

"knudsen" <knudsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Joergen" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Prøv dette link
> http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55
>
> knudsen ------------------------------------------------------
jeg takker det vil jeg prøve.
mvh.jama

Fra : mvama

Dato : 06-02-06 16:02

> jeg takker det vil jeg prøve.
> mvh.jama

Jeg har opdaget fejlen det er Explorer der ikke kan bruge Verdensnavle,som
startside undskyld
jeg burde ha opdaget det noget før.Nu har jeg sendt en mail til
versensnavle,om problemmet.
mvh.jama