MS Windows
briani 27239
Hvad starter "søg"
Fra : NikonPro.dk

Dato : 03-02-06 17:30

Hvilken fil starter "søg" funktionen hvor man søger efter filer - mapper i
stifinder

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : emj

Dato : 03-02-06 18:40

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev:

>Hvilken fil starter "søg" funktionen hvor man søger efter filer - mapper i
>stifinder

Der hvor du bestemmer at den skal starte.
Markerer du et drev, starter den søgningen i hele drevet og markerer
du en mappe, søges der kun i den mappe.
Hilsen emj

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 03-02-06 19:01

emj skriblede:

> Der hvor du bestemmer at den skal starte.
> Markerer du et drev, starter den søgningen i hele drevet og markerer
> du en mappe, søges der kun i den mappe.

Læs nu hvad det er du svarer på:
*Hvilken fil starter*

--
John Clausen

Fra : NikonPro.dk

Dato : 03-02-06 19:03

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Der hvor du bestemmer at den skal starte.
> Markerer du et drev, starter den søgningen i hele drevet og markerer
> du en mappe, søges der kun i den mappe.
> Hilsen emj

OK, jeg har ikke udtrykt mig specifikt nok.

Jeg mener hvilken fil er det som starter selve søgeprocessen?

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Max

Dato : 03-02-06 23:37

Hej

> OK, jeg har ikke udtrykt mig specifikt nok.

Jo det har du såmændt nok, men ofte læser man jo
det man "tror" der står :)

> Jeg mener hvilken fil er det som starter selve søgeprocessen?

På min maskine foregår det via Explore.exe, det er i Win2K.

Mvh Max

Fra : Carl Drud

Dato : 03-02-06 22:56

Lars Fragstrup wrote:

> Læs nu hvad det er du svarer på:
> *Hvilken fil starter*

Har du ikke lige plonket "emj" en halv time tidligere?

> --
> John Clausen

Er det Lars eller John?

Carl

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 04-02-06 06:40

Carl Drud skriblede:

> Har du ikke lige plonket "emj" en halv time tidligere?

Jo, du er da ikke til at narre.

> Er det Lars eller John?

Lars. Min pc har været udlånt, og så var det ikke
alle steder det var blevet rettet tilbage.

--
Lars Fragstrup

Fra : O. Skjold

Dato : 03-02-06 23:27

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Hvilken fil starter "søg" funktionen hvor man søger efter filer - mapper i
> stifinder

Er den funktion mon ikke indbygget i explorer.exe? Tør man spørge hvad du
skal bruge informationen til?

PS: "Søg" kan også kaldes ved tryk på <Windows> + <F>

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : NikonPro.dk

Dato : 04-02-06 07:11

"O. Skjold" <skjold.nospam@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bruge informationen til?
>
> PS: "Søg" kan også kaldes ved tryk på <Windows> + <F>

Måske det er nok rigtigt mht. explorer.exe, for jeg har ledt forgæves på
forskellige exe filer i windows.

Jo du er velkommen til at spørge, hvorfor jeg spørger, og svaret er:

Jeg har købt et Logitech di Novo keyboard og der ville jeg gerne have
funktionen liggende på "søgeknappen" i stedet for hvor den nu starter
Google´s søgemaskine op.

Jeg bruger tit "søg" når jeg lige skal have en bestemt fil frem fra arkivet
på via netværk eller ikke gider starte Fotostation 5 PRO op

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Max

Dato : 04-02-06 09:51

Hej

> Jeg bruger tit "søg" når jeg lige skal have en bestemt fil frem fra
> arkivet på via netværk eller ikke gider starte Fotostation 5 PRO

Hvorfor ikke bare trykke F3 ?

Mvh Max

Fra : NikonPro.dk

Dato : 04-02-06 13:17