MS Windows
briani 27239
News udbyder
Fra : emj

Dato : 03-02-06 16:53

Jeg søger efter en gratis newsudbyder med danske grupper. Det skal
ikke være google.
Jeg aner ikke, hvor jeg skal spørge, så jeg håber der er en venlig
sjæl, der vil hjælpe mig med et svar.

Hilsen emj

Fra : Holst

Dato : 03-02-06 16:56

emj wrote:

> Jeg søger efter en gratis newsudbyder med danske grupper. Det skal
> ikke være google.
> Jeg aner ikke, hvor jeg skal spørge, så jeg håber der er en venlig
> sjæl, der vil hjælpe mig med et svar.

news.sunsite.dk

Fra : Henning

Dato : 03-02-06 17:43

Du skal lige melde dig til først via www.sunsite.dk

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Holst

Dato : 03-02-06 17:55

Ja? www.sunsite.dk henviser dig til news.sunsite.dk, som jeg skrev.

Fra : Henning

Dato : 03-02-06 22:48

On Fri, 03 Feb 2006 17:55:13 +0100, Holst <newsjan06@shelter.dk>
wrote:

>Ja? www.sunsite.dk henviser dig til news.sunsite.dk, som jeg skrev.
Jeg forstod det sådan, at du henviste til news-serveren
news.sunsite.dk, ikke http://news.sunsite.dk

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Holst

Dato : 03-02-06 23:24

Henning wrote:

> Jeg forstod det sådan, at du henviste til news-serveren
> news.sunsite.dk, ikke http://news.sunsite.dk

Næh, det gjorde jeg ikke. Jeg angav også engang altid protokollen, men
indtil flere synes, det er åndssvagt at gøre sådant, så det er jeg
begyndt at undlade at gøre.

Derfor frasiger jeg mig ethvert ansvar for misforståelser.

Fra : emj

Dato : 03-02-06 18:14

Holst skrev:

>news.sunsite.dk

mange tak
Hilsen emj

Fra : John Clausen

Dato : 03-02-06 17:45

emj skriblede:
> Jeg søger efter en gratis newsudbyder med danske grupper. Det skal
> ikke være google.
> Jeg aner ikke, hvor jeg skal spørge, så jeg håber der er en venlig
> sjæl, der vil hjælpe mig med et svar.

Så er det altid godt starte med at spørge i:

Du kan finde en liste over de danske grupper her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl

--
John Clausen

Fra : emj

Dato : 03-02-06 18:16

John Clausen skrev:

>Så er det altid godt starte med at spørge i:

Spild af tid.

>Du kan finde en liste over de danske grupper her:
>http://www.usenet.dk/grupper.pl

Tak, jeg har brugt news i årevis.
Hilsen emj

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 03-02-06 18:34

emj skriblede:

> Spild af tid.

Nu er det ikke tid der er spørgsmålet, men som
du selv skrev:
"Jeg aner ikke, hvor jeg skal spørge"
og så er det svar du fik vel det rigtige.

> Tak, jeg har brugt news i årevis.

Og så er du ikke klogere end som så.
Ja, man græmmes over at se når de garvede
bruger udstiller deres egen dumhed.

*Plonk*

--
Lars Fragstrup

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-02-06 18:38

emj wrote:
> Spild af tid.

Måske - men det er den, der havde været den rigtige til at spørge hvilken
gruppe, der er den rigtige

Det har jo egentlig ikke noget med Windows at gøre.

Jan

Fra : Holst

Dato : 03-02-06 19:04

emj wrote:

> Tak, jeg har brugt news i årevis.

Ja, så kan man jo undre sig over, at du ikke var vaks nok til at finde
den rette gruppe.