MS Windows
briani 27239
www.logfil
Fra : Lars Bonde

Dato : 31-01-06 00:16

Jeg her brug for at vide hvor en maskine her været på Internettet. Finders
der et værktøj elle en logfil jeg kan se det i. ?

VH lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-01-06 00:31

Hej!

Lars Bonde wrote:

> Jeg her brug for at vide hvor en maskine her været på Internettet. Finders
> der et værktøj elle en logfil jeg kan se det i. ?

Tja, du kan da vise IEs history ved at trykke CTRL+h. Udover dette er der næppe
nogen metode - folk kan jo have lavet et væld af ting såsom ftp / chat (MSN/IRC)
/ hentet filer / pinget maskiner /lavet traceroutes osv. osv...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/