php ftp
Fra : Martin

Dato : 24-02-06 11:56

Kan man dette?

Jeg har en php formmail der sender indholdet af felter i en mail.

Kan man lave en fileGetterName browser knap, hvor den fil man vælger bliver
uploadet til en given ftp-server.

ftp-serveren er ikke på webhotellet hvor formmail kører, men en lokal pc med
faste IP.

Altså når folk udfylder navn og adresse mv kan de vælge også at medsende en
(eller bedre flere) fil(er).

Mailen afleverer navn, adresse, filnavn(e) og filen(filerne) bliver overført
til ftp-serveren i et hug.

Martin

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-02-06 12:49

Martin wrote:
> Kan man dette?
>
> Jeg har en php formmail der sender indholdet af felter i en mail.
>
> Kan man lave en fileGetterName browser knap, hvor den fil man vælger
> bliver uploadet til en given ftp-server.

Du skal have fat i <input type="file" ...>

http://hjemmesideskolen.dk/html/formular.asp?id=formus&content=fmfile

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 13:04

"Erik Ginnerskov" wrote
> Du skal have fat i <input type="file" ...>
>
> http://hjemmesideskolen.dk/html/formular.asp?id=formus&content=fmfile

Det er også det jeg har, men hvordan overføres filen til ftp-serveren

Jeg har læst om ftp_put(), men kan ikke få det til at funke.

Martin

Fra : Per Christiansen

Dato : 03-04-06 20:42

Hej Martin.