Form mail.
Fra : jimmie madsen

Dato : 27-02-06 21:36

Hej der ude...

Jeg sidder og er ved at hive de sidste hård ud af mit hovede.
Jeg kan ikke få min form mail til at virke, den vil ikke sende,
har lavet det hele i golive, ved ikke om det er programmet der er
dårligt eller mig.....
Er der en flink sjæl derude der kan hjælpe mig lidt på vej.

MVH. Jimmie

http://www.team-trackday.dk/GeneratedItems/team-trackday/TEstside
1.html

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-02-06 21:51

jimmie madsen skrev:

> Jeg sidder og er ved at hive de sidste hård ud af mit hovede.
> Jeg kan ikke få min form mail til at virke, den vil ikke sende

Sende?

Din action er sat til "Tilmelding.html". En HTML-fil kan ikke
behandle input fra en form.

Derudover er der en hel del fejl i din HTML-kode.

Jeg vil råde dig til at sænke dine krav en smule og så lære HTML.
Når du vil gå videre og få en form-action til at virke, kan du
kikke på PHP.

--
Bertel

Fra : jopa

Dato : 27-02-06 22:02

jimmie madsen skriblede bla:
> [...]
> dårligt eller mig.....
> Er der en flink sjæl derude der kan hjælpe mig lidt på vej.

<FORM method="post" action="http://www.dit-domæne.dk/cgi-bin/FormMail.pl">
Hedder dit domæne som ovenstående ?

Jeg kan ikke overskue (gider) GoLive kode, men kan du køre cgi på dit hotel.
?
--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : jimmie madsen

Dato : 27-02-06 22:19

Fra : jopa

Dato : 27-02-06 22:36

jimmie madsen skriblede bla:

Har du et dir på serveren der hedder cgibin ?

Nå men dit ? har intet med HTML at gøre alligevel, så prøv i
--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Holst

Dato : 28-02-06 22:44

jimmie madsen wrote:

> [...]

Hvorfor har du to <form> inden i hinanden?

Prøv at kør den igennem http://validator.w3.org og ret fejlene. Når den
kører fejlfrit igennem den, så virker din form måske også.

Kig også på B-ones hjælp til formmails her:

<https://www.b-one.net/static/support-faq.do?category=scripts&number=1>