Udskriftsvenlig side
Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-02-06 18:05

Hejsa

Jeg har en siden med en prisliste som er med baggrundsfarver og alt muligt.

Jeg har så lavet en side der henter de samme data, men vil gerne i linket
til denne side have at printervalg kommer frem på siden, som det fx gør på
mange dagblades sider hvis man vil printe en artikel ud.

Jesper Hansen
www.vinotekafynnis.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-06 19:48

"Jesper Hansen" <spam.not.accepted@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til denne side have at printervalg kommer frem på siden, som det fx gør på
> mange dagblades sider hvis man vil printe en artikel ud.

Så besværligt behøver det slet ikke være.

Her er et par link om emnet:
http://csnet.dk/html/goderaad/printvenlig.asp
http://html-faq.dk/2012.asp

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-02-06 21:54

On a server far far away, Tue, 21 Feb 2006 19:47:33 +0100, CS wrote:

> Så besværligt behøver det slet ikke være.
>
> Her er et par link om emnet:
> http://csnet.dk/html/goderaad/printvenlig.asp
> http://html-faq.dk/2012.asp

Kan godt se din pointe i at lave noget design der er lige til at printe ud.
Vil overveje din løsning næste gang.

Jesper Hansen
www.vinotekafynnis.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-06 20:49

Jesper Hansen skrev:

>Jeg har så lavet en side der henter de samme data, men vil gerne i linket
>til denne side have at printervalg kommer frem på siden, som det fx gør på
>mange dagblades sider hvis man vil printe en artikel ud.

så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-02-06 21:55

On a server far far away, Tue, 21 Feb 2006 20:49:18 +0100, Knud Gert
Ellentoft wrote:

Præcis den funktion jeg ledte efter, tak for det.

Jesper Hansen
www.vinotekafynnis.dk