hjælp ang fælles kanter
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-02-06 22:07

Hejsa

Jeg har egentlig lavet en udemæret hjemmeside i frontpage, men nu vil jeg
gerne redigere den lidt om. Bl.a vil jeg gerne ha' menu knapperne over i
højreside af skærmen, og det mener jeg kun jeg kan gøre ved at lave nye
kanter. Men hvordan gør jeg lige det. Jeg har frontpage hæftet, og der står
" dobbeltklik på index.htm i sidevisningen". Nu har jeg forsøgt tusinde
gange, men jeg kan bare ikke få dialogboksen fælles kanter op. hvad skal jeg
gøre

Mvh

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 03-03-06 17:04

Hej Bolette

Du skal gå i menuen Formater og vælge Fælles kanter...

Mvh
Charlotte
"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:4404bb6b$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 03-03-06 20:58

"Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse
Hej Charlotte

> Du skal gå i menuen Formater og vælge Fælles kanter...

Det kan jeg ikke, fælles kanter er ikke tilgængelig, skriften er hel lys i
forhold til de andre muligheder man har i formater, som man godt kan
benytte, det er det der er mit problem

Mvh
Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-06 23:01

> [...]
> står " dobbeltklik på index.htm i sidevisningen". Nu har jeg forsøgt
> tusinde gange, men jeg kan bare ikke få dialogboksen fælles kanter op.

I FP2003 klikker du på Funktioner => Sideindstillinger og vælger fanebladet
Oprettelse. Her finder du Fælles kanter som du kan "hakke af", hvorefter de
kan tages i brug.

mvh
Ulrik